Наталія Жукова » Елітарна література в іменах
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Елітарна література в іменах
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
05.12.2016 |
|
Твір змінено: |
05.12.2016 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.8 МБ)
|
|
Опис: |
Жукова Наталія
Елітарна література в іменах: монографія / Наталія Жукова. – К.: Ін-т культурології НАМ України, 2016. — 304 с.
ISBN 978-966-2241-42-6
У монографії відтворюється логіка формування елітарної літератури. Спираючись на принцип міжнаукового підходу, а також біографічний метод, матеріал монографії персоніфікується та подається на тлі практики низки європейських письменників (Т. Ґотьє, Ж. Батай, Б. Віан, Н. Саррот, А. Роб-Ґрійє, Г. Нормінтон, К. Альвтеген, Д. Фонкінос, М. Барбері, Х. Муракамі), творчий доробок яких концептуалізує проблему елітарного. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступне слово..........................................................................................6
Від автора................................................................................................8
Теофіль Ґотьє. «Інтимна відгородженість» —
проект «чистого» мистецтва.................................................................12
Жорж Батай: теодицея «привабливого злочину»..............................32
Борис Віан: іронія творчої долі містифікатора.................................58
Наталі Саррот. «Новий роман»: «золоті плоди тропізмів»...............84
Ален Роб-Ґрійє: погляд на буття крізь «запилені речі»..................102
Харукі Муракамі: ініціація
через «втечу від японської долі»........................................................118
Патрік Зюскінд та Гельмут Дітль:
модель «міфологічної гри».................................................................140
Грегорі Нормінтон: модель «семіотичної гри».................................152
Грегорі Нормінтон. Обдарованість
як компенсація травмованості: різомна інтерпретація.................169
Карін Альвтеген. «Сором»:
від Dаsein до «інтегрального гуманізму».........................................182
Мюріель Барбері: повсякдення
крізь призму естетосфери гастики....................................................200
Мюріель Барбері. «Елегантність їжачка»:
метафізика чи протокультура?.........................................................215
Давід Фонкінос. Життя як спогад:
номадологічний проект......................................................................226
Післямова............................................................................................243
Іменний довідник...............................................................................244
Список літератури..............................................................................284
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|