Микита Шманатов » Формування інформаційного простору на тимчасово окупованих територіях України: як інформація окуповує реальність
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Формування інформаційного простору на тимчасово окупованих територіях України: як інформація окуповує реальність

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 09.05.2024
Твір змінено: 09.05.2024
Завантажити: pdf див. (2.2 МБ)
Опис: Стратегічна панорама. – 2022. – №2.


У статті проаналізовано інформаційну та частково організаційну політику на територіях України, які потрапили під тимчасову окупацію після широкомасштабного воєнного вторгнення Росії 24 лютого 2022 р. Встановлено послідовність формування тимчасової окупаційної влади, вплив російського керівництва на цей процес. Проаналізовано першочергові цілі та заходи для створення нового інформаційного простору на тимчасово захоплених територіях. Висвітлено поточний стан сформованих окупаційних структур та діяльність російської окупаційної влади щодо цього. Запропоновано аргументацію, чому місцеве населення особливо вразливе до інформаційного впливу в умовах тимчасової окупації.

Проаналізовано алгоритм інформаційної політики на тимчасово окупованих територіях України, а саме: створення контексту, встановлення контролю над інформаційний простором, формування нових інституцій та засобів для ведення потрібної окупаційній владі інформаційної політики. Про-аналізовано особливості деяких створених на тимчасово окупованих територіях інституцій, ЗМІ, видань, засобів політичної реклами. З’ясовано характерні підходи до формування інформаційного простору на тимчасово окупованих територіях, методи впливу, способи комунікації із населенням. Виявлено ключові наративи, основні об’єкти критики, що використовуються в комунікації, те, до чого апелює окупаційна влада. Висвітлено особливості комунікації окупаційної влади, її мету та сенси. Встановлено, як на тимчасово окупованих територіях здійснюється комунікація одночасно на місцевий інформаційний ринок задля впливу на місцеве населення та зовнішній російський ринок для формування потрібної візуалізації подій на тимчасово захоплених територіях.

Завдяки дослідженню висвітлено послідовність діяльності загарбників на тимчасово окупованих територіях та інформаційного впливу на місцеве населення; групи засобів формування інформаційного простору; комунікаційну стратегію на тимчасово окупованих територіях стосовно місцевого населення.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.