Олександр Мартинюк » Історія України (профільний рівень). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Історія України (профільний рівень). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Підручник
|
|
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
18.09.2022 |
|
Твір змінено: |
20.09.2022 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(12.8 МБ)
|
|
Опис: |
Гісем О. В.
Г51 Історія України (профільний рівень) : підруч. для 11 кл. закл. загал.
серед. освіти / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк. — Харків : Вид-во «Ранок»,
2019. — 256 с. : іл.
ISBN 978-617-09-5216-5 |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Зміст
Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
§ 1. вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
розділ 1. україна в перші післявоєнні роки
§ 2. адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність Урср . . . . . . . . . . . . . . . 10
§ 3—4. внутрішньополітична та економічна ситуація в Урср . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
§ 5. Посилення радянізації та репресії в західних областях Урср . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
§ 6. культура в перші післявоєнні роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
практичне заняття 1.
Людський вимір війни: демографічні зміни в Урср . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
практичне заняття 2.
«війна пішла, а горе залишилось…»: повсякденне життя післявоєнних років . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
практичне заняття 3.
вирвані з коренем. Депортації українців і українок у 1944—1951 рр.:
причини, етапи, наслідки (на підставі дослідження документальних джерел) . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
узагальнення знань за розділом 1. Україна в перші післявоєнні роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 1.
Україна в перші післявоєнні роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
розділ 2. україна в умовах десталінізації
§ 7. Урср на початку десталінізації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
§ 8—9. суспільно-політичне життя в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
§ 10. розвиток економіки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
§ 11. Національно-визвольний рух. «Шістдесятництво» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
§ 12—13. культура та духовне життя в Урср . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
практичне заняття.
входження кримської області до складу Урср:
міфи та реальність (дослідження документів) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
узагальнення знань за розділом 2. Україна в умовах десталінізації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 2.
Україна в умовах десталінізації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
розділ 3. україна в період загострення кризи радянської системи
§ 14. Наростання кризових явищ у суспільно-політичному житті республіки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
§ 15. економічна ситуація в Урср . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
§ 16—17. Зміни у складі населення, соціальній структурі та соціальній сфері . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
§ 18—19. Дисидентський рух . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
§ 20. розвиток культури й духовного життя . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
практичне заняття 1.
конституції Урср: «сталінська» і «розвиненого соціалізму»
(порівняння основних Законів 1937 та 1978 рр.) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
практичне заняття 2.
Український «самвидав»: теми, ідеї, автори . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
практичне заняття 3.
Повсякденне життя в місті та селі:
переваги і проблеми (на прикладі України 1970—1980-х рр.) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
узагальнення знань за розділом 3.
Україна в період загострення кризи радянської системи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 3.
Україна в період загострення кризи радянської системи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
розділ 4. Відновлення незалежності україни
§ 21. Початок «перебудови» в срср і Урср . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
§ 22—23. Поглиблення кризових явищ в економіці. Шахтарський страйк 1989 р.
Політичні реформи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
§ 24—25. Зростання громадської активності українського суспільства.
Проголошення Декларації про державний суверенітет України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
§ 26. Проголошення Україною незалежності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133
практичне заняття.
«За живе…»: непоправні наслідки Чорнобильської трагедії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141
узагальнення знань за розділом 4. відновлення незалежності України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141
тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 4.
відновлення незалежності України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 141
розділ 5. становлення україни як незалежної держави
§ 27. Державотворчі процеси в перші роки незалежності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142
§ 28. Україна в 1994—1999 рр.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 152
§ 29—30. Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція» . . . . . . . . . . 158
§ 31. економічний розвиток України в 1992—2005 рр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165
§ 32. етносоціальні процеси та рівень життя населення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 173
§ 33. Зовнішня політика та міжнародні зв’язки України в 1992—2010 рр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 180
§ 34. суспільно-політичне та економічне життя України у 2005—2010 рр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194
практичне заняття.
Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми . . . . . . . . . . . . . . . 200
узагальнення знань за розділом 5. становлення України як незалежної держави . . . . . . . . . . . 200
тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 5.
становлення України як незалежної держави . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200
розділ 6. творення нової україни
§ 35. Україна у 2010—2014 рр. революція гідності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 201
§ 36. Україна в системі міжнародних відносин. Збройна агресія росії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 210
§ 37. культурне та релігійне життя. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225
практичне заняття.
Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн . . . . . . . . . . . . . . . . . 240
узагальнення знань за розділом 6. творення нової України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241
тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 6.
творення нової України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241
основні дати та події . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 242
основні поняття й терміни . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 245
плани-схеми для самостійної роботи з підручником і додатковою літературою . . . . . . . . . . . . 250
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|