Ілона Македон » Вплив політичної реклами на формування порядку денного засобів масової інформації
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Вплив політичної реклами на формування порядку денного засобів масової інформації

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 20.02.2024
Твір змінено: 20.02.2024
Завантажити: pdf див. (385.8 КБ)
Опис: Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2013. – Вип. 75 (8).


Досліджується вплив політичних акторів на формування суспільного порядку денного за допомогою технологій політичної реклами. Також проведено аналіз шляхів залучення тематик політичної реклами до формування порядку денного засобів масової інформації.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.