Ольга Блик » Харківська школа романтиків в українському історико-літературному процесі І пол. ХІХ ст.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Харківська школа романтиків в українському історико-літературному процесі І пол. ХІХ ст.
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
25.01.2017 |
|
Твір змінено: |
25.01.2017 |
|
Завантажити: |
doc
див.
(1.1 МБ)
doc.zip
(292.9 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – з’ясувати роль і значення Харківської школи романтиків, їх літературної, видавничої, наукової, фольклористичної діяльності в українському історико-літературному процесі 1820 1840 х рр. Відповідно до цієї мети поставлені такі завдання:
1) обґрунтувати зміст, значення та функціонування поняття «літературна школа»;
2) охарактеризувати Харківську школу романтиків як творчу співдружність;
3) з’ясувати культурно історичні обставини діяльності Харківської школи романтиків;
4) розглянути факти біографії письменників, їхні особисті контакти як один із чинників згаданої творчої співдружності;
5) окреслити набутки видавничої діяльності та роль періодики у консолідації творчих зусиль поетів-романтиків;
6) систематизувати результати фольклористичної діяльності учасників Харківської школи романтиків;
7) охарактеризувати новаторські пошуки Харківської школи романтиків у поезії з погляду розширення тематики та жанрової системи української літератури;
8) визначити роль Харківської школи романтиків в українській літературі як творчого об’єднання.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………………4
РОЗДІЛ 1. ХАРКІВСЬКА ШКОЛА РОМАНТИКІВ
ЯК «ЛІТЕРАТУРНА ШКОЛА»………………………………………………8
1.1 Поняття «літературна школа» в літературознавстві……………………….8
1.2 «Літературні школи» в українській та
зарубіжних літературах…………………………………………………………11
1.3 Основні критерії визначення поняття «літературна школа»……………..29
1.4 «Харківська школа романтиків»: бібліографічний огляд………………...34
1.5 Харківська школа романтиків як
літературне угруповання………………………………………………………..41
Висновки до першого розділу………………………………………………….45
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНИЙ ТА
ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНТЕКСТ
ДІЯЛЬНОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ ШКОЛИ РОМАНТИКІВ………………..47
2.1 Роль Харківського університету у формуванні
Харківської школи романтиків…………………………………………….......47
2.2 Харківська школа романтиків як творча співдружність…………………63
2.3 Видавнича діяльність Харківської школи романтиків…………………...80
2.4 Перспективи української мови з погляду
учасників Харківської школи романтиків…………………………………….98
2.5 Харківська школа романтиків і український фольклор…………………111
2.6 Український літературний процес 1820 1840 років:
тенденції розвитку…………………………………………………………....125
Висновки до другого розділу…………………………………………………133
РОЗДІЛ 3. ЛІТЕРАТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ХАРКІВСЬКОЇ ШКОЛИ РОМАНТИКІВ: ЖАНРОВА
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТА НОВАТОРСЬКІ
ПОШУКИ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ…………………..…………136
3.1 Поетичний доробок Харківської школи романтиків……………………136
3.2 Фольклорні мотиви у творчості
Харківської школи романтиків……………………………………………….146
3.3 Жанрові пошуки учасників Харківської школи романтиків…………...158
3.4 Харківська школа романтиків і Тарас Шевченко……………………….166
3.5 Літературна критика у доробку Харківської
школи романтиків……………………………………………………………..171
3.6 Набуток Харківської школи романтиків та
його значення у розвитку української літератури…………………………..177
Висновки до третього розділу………………………………………………..182
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..185
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………192
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|