Авторський колектив » Вікові особливості інформальної соціалізації особистості
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Вікові особливості інформальної соціалізації особистості
Посібник
|
|
|
Написано: |
2019 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
19.01.2024 |
|
Твір змінено: |
19.01.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4 МБ)
|
|
Опис: |
Вікові особливості інформальної соціалізації особистості —
Дніпро: Середняк Т. К., 2019, — 412 с.
ISBN 978-617-7822-14-0
Монографію присвячено впливу інформальної соціалізації на розвиток
особистості у різні вікові періоди. Наведено результати теоретичних та
емпіричних досліджень цієї проблематики. Авторами запропоновані різні
ігри та вправи, які можуть бути застосовані в інформальному освітньому
процесі.
Монографія буде цікава психологам, вчителям, соціальним педагогам,
студентам означених спеціальностей.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Зміст
Вступ
1. Визначення поняття «інформальна соціалізація».
1.1. Розуміння поняття соціалізації в психологічній літературі
1.2. Інформальна соціалізація
1.3. Неформальна освіта: поняття, особливості та психологічний
зміст
2. Теоретично-методологічні засади дослідження процесу інформальної
соціалізації
3. Психологічні особливості дітей та підлітків, що перебувають в системі
інформальної освіти
3.1. Програми раннього розвитку та соціалізація дітей раннього віку
3.2. Вплив навчання за системою Монтессорі на психічний розвиток
дошкільників
3.3. Соціалізація у спонтанній грі та її вплив на розвиток психічних
функцій дітей дошкільного віку.
3.4. Вплив інформальної освіти на соціалізацію підлітків з вадами
здоров’я (порушеннями зору)
4. Інформальна соціалізація в міжвидових спільнотах
4.1. Дослідження процесу інформальної соціалізації у різновидових групах
4.2. Вплив спілкування з тваринами у дитинстві на становлення системи
переконань
5.Вплив інформальної соціалізації на осіб юнацького віку
5.1.Інформальна інкультурація та зміни у мотиваційній сфері особистості
5.2. Інтернет- соціалізація в юнацькому віці (на прикладі комп’ютерних ігор
та онлайн спілкуання)
5.3. Вплив соціальних танців на самооцінку юнаків та дівчат
5.4. Інформальна художня діяльність та організація часу молоді
6. Інформальна соціалізація дорослих як подолання кризи професійного
становлення та вікових криз
6.1. Інтернет спільноти та їхня роль у подоланні криз професійного
становлення
6.2. Інформальна професійна соціалізація
6.3. Вплив залучення дорослих до інформальної освіти на
задоволеність життям
7. Психологічні ігри як інструмент інформальної соціалізації дорослих
7.1. Класифікації психологічних ігор.
7.2. Моделюючі та організаційно-ділові ігри.
7.3. Ігри в освітньому процесі.
7.4. Вплив психологічної гри на особистість осіб юнацького віку та
дорослих.
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|