Авторський колектив » Навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти: теорія і практика
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти: теорія і практика

Праця
Написано: 2019 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 17.11.2024
Твір змінено: 17.11.2024
Завантажити: pdf див. (1.7 МБ)
Опис: Навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти: теорія і практика: монографія / М.П. Вовк, Л.Ю. Султанова, Н.О. Філіпчук, С.О. Соломаха,
Ю.В. Грищенко. – К., 2019. – 498 с.

У монографії здійснено теоретичний аналіз проблеми теорії і практики навчання дорослих
в умовах формальної і неформальної освіти. У першому розділі презентовано результати
дослідження науковців з проблем: дефінітивного аналізу технологій навчання дорослих в умовах
формальної і неформальної освіти у дискурсі педагогічної теорії; здійснення діагностики
професійної компетентності педагогічного персоналу щодо використання освітніх технологій в
умовах формальної і неформальної освіти; обґрунтування методологічних підходів до формування
професійної компетентності педагогічного персоналу у системі післядипломної освіти; аналізу
сучасної парадигми постнекласичної науки як методологічної основи полікультурної освіти
майбутніх викладачів; дослідження теоретичних засад становлення і розвитку вітчизняних
науково-педагогічних шкіл у вимірах неформальної освіти; визначення методологічних орієнтирів
неперервного навчання філологів-фольклористів; представлення теоретичних узагальнень
проблеми розвитку музейної педагогіки в Україні, а також розвитку мовнокомунікативної
компетентності вчителя-філолога у контексті української і зарубіжної теорії. У другому розділі
висвітлено практико орієнтовані засади навчання дорослих в умовах формальної і неформальної
освіти, що конкретизовано у процесі представлення технології підготовки докторів філософії у
галузі «Освітні, педагогічні науки»; практичного виміру розвитку мовнокомунікативної
компетентності майбутніх офіцерів військовослужбовців; визначення можливостей використання
етномузикознавчого досвіду учителями в умовах шкільної, також потенціалу музейної педагогіки
в умовах неформальної освіти, досягнень науково-педагогічних шкіл в освітній практиці.
Монографію адресовано викладачам закладів вищої освіти педагогічного і військового
спрямування, педагогам гуманітарних, культурологічних, мистецьких дисциплін, майбутнім
докторам філософії педагогічного фаху, вчителям загальноосвітніх закладів, методистам
інститутів післядипломної педагогічної освіти, тренерам у навчанні дорослих.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.