Авторський колектив » Навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти: теорія і практика
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти: теорія і практика
Праця
|
|
|
Написано: |
2019 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
17.11.2024 |
|
Твір змінено: |
17.11.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.7 МБ)
|
|
Опис: |
Навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти: теорія і практика: монографія / М.П. Вовк, Л.Ю. Султанова, Н.О. Філіпчук, С.О. Соломаха,
Ю.В. Грищенко. – К., 2019. – 498 с.
У монографії здійснено теоретичний аналіз проблеми теорії і практики навчання дорослих
в умовах формальної і неформальної освіти. У першому розділі презентовано результати
дослідження науковців з проблем: дефінітивного аналізу технологій навчання дорослих в умовах
формальної і неформальної освіти у дискурсі педагогічної теорії; здійснення діагностики
професійної компетентності педагогічного персоналу щодо використання освітніх технологій в
умовах формальної і неформальної освіти; обґрунтування методологічних підходів до формування
професійної компетентності педагогічного персоналу у системі післядипломної освіти; аналізу
сучасної парадигми постнекласичної науки як методологічної основи полікультурної освіти
майбутніх викладачів; дослідження теоретичних засад становлення і розвитку вітчизняних
науково-педагогічних шкіл у вимірах неформальної освіти; визначення методологічних орієнтирів
неперервного навчання філологів-фольклористів; представлення теоретичних узагальнень
проблеми розвитку музейної педагогіки в Україні, а також розвитку мовнокомунікативної
компетентності вчителя-філолога у контексті української і зарубіжної теорії. У другому розділі
висвітлено практико орієнтовані засади навчання дорослих в умовах формальної і неформальної
освіти, що конкретизовано у процесі представлення технології підготовки докторів філософії у
галузі «Освітні, педагогічні науки»; практичного виміру розвитку мовнокомунікативної
компетентності майбутніх офіцерів військовослужбовців; визначення можливостей використання
етномузикознавчого досвіду учителями в умовах шкільної, також потенціалу музейної педагогіки
в умовах неформальної освіти, досягнень науково-педагогічних шкіл в освітній практиці.
Монографію адресовано викладачам закладів вищої освіти педагогічного і військового
спрямування, педагогам гуманітарних, культурологічних, мистецьких дисциплін, майбутнім
докторам філософії педагогічного фаху, вчителям загальноосвітніх закладів, методистам
інститутів післядипломної педагогічної освіти, тренерам у навчанні дорослих.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова 4
Розділ І. Проблема навчання дорослих в умовах формальної і
неформальної освіти у теоретичному контексті
1.1. Технології навчання дорослих в умовах формальної і
неформальної освіти у дискурсі педагогічної теорії (М.П. Вовк)
……………………………………………………………….. 6
1.2. Діагностика професійної компетентності педагогічного персоналу
щодо використання освітніх технологій в умовах формальної і
неформальної освіти (М.П. Вовк, Ю.В. Грищенко) ………………….. 32
1.3. Методологічні підходи до формування професійної
компетентності педагогічного персоналу у системі післядипломної
освіти (С.О. Соломаха) ………………………………………………….. 53
1.4. Сучасна парадигма постнекласичної науки як методологічна
основа полікультурної освіти майбутніх викладачів
(Л.Ю. Султанова)…….…………………………………………………. 103
1.5. Теоретичні засади становлення і розвитку вітчизняних науковопедагогічних шкіл у вимірах неформальної освіти (Ю.В. Грищенко)
………………………………………………………… 158
1.6. Методологічні орієнтири неперервного навчання філологівфольклористів (М.П. Вовк) …………………………………………….. 182
1.7. Розвиток музейної педагогіки в Україні: теорія і практика
(Н.О. Філіпчук)……………………..……………………………………. 208
1.8. Мовнокомунікативна компетентність вчителя-філолога у
контексті української і зарубіжної теорії (М.П. Вовк)………………… 336
1.9. Рідномовна освіта як пріоритет професійного й особистісного
розвитку особистості (М.П. Вовк) ……………………………………… 362
Розділ ІІ. Практико орієнтовані засади навчання дорослих в
умовах формальної і неформальної освіти
2.1. Технологія підготовки докторів філософії у галузі «Освітні,
педагогічні науки» (М.П. Вовк)…………………………………………. 380
2.2. Мовнокомунікативна компетентність майбутніх офіцерів
військовослужбовців як чинник розвитку управлінської культури:
практичний аспект (М.П. Вовк) …………………………......................... 397
2.3. Дисемінація етномузикознавчого досвіду учителями в умовах
шкільної освіти (М.П. Вовк) …………………………………………… 407
2.4. Можливості використання потенціалу музейної педагогіки в
умовах неформальної освіти (Н.О. Філіпчук) ………………….……… 420
2.5. Наукова школа педагогічної майстерності І.А. Зязюна в контексті
професійного розвитку педагога (Ю.В. Грищенко)…………………… 463
Рекомендована література……………………………….....…………. 475
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|