Авторський колектив » Модернізація економічної політики розвитку сфер діяльності та ринків. Частина 4: Оцінювання функціональної та компетентнісної спроможності державних службовців: досвід і перспективи
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Модернізація економічної політики розвитку сфер діяльності та ринків. Частина 4: Оцінювання функціональної та компетентнісної спроможності державних службовців: досвід і перспективи
Праця
|
|
|
Написано: |
2020 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
22.05.2021 |
|
Твір змінено: |
22.05.2021 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.1 МБ)
|
|
Опис: |
Модернізація економічної політики розвитку сфер діяльності та ринків : у 4-х частинах / НАН України, ДУ «Ін-т екон. та прогнозув. НАН України». – Електрон. ресурс. – К., 2020. ISBN 978-966-02-9300-7 (електронне видання)
Частина 4: Оцінювання функціональної та компетентнісної спроможності державних службовців: досвід і перспективи: монографія / за ред. канд. соціол. наук О. М. Балакірєвої ; НАН України; ДУ « Ін-т екон. та прогнозув. НАН України». – Електрон. ресурс. – К., 2020. – 226 с. –
ІSBN 978-966-02-9304-5 (електронне видання)
У монографії представлено результати науково-практичних пошуків, спрямованих на підтримку
реформи державної служби, підвищення ефективності управління людськими ресурсами у сфері
державної служби в Україні. Проаналізовано методи оцінювання державних службовців; створено й
апробовано інноваційні методику й інструментарій національної системи комплексного оцінювання
функціональної та компетентнісної спроможності державних службовців, надано рекомендації щодо
запровадження відповідної системи.
Видання є частиною загальної праці у 4 частинах за результатами науково-дослідної роботи
«Модернізація економічної політики розвитку сфер діяльності та ринків», яка виконувалася науковим
колективом ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України» упродовж 2018–2019 рр.
(№ держреєстрації 0118U007329).
Монографія може бути корисною для працівників державних органів управління бізнесу,
науковців, викладачів ЗВО, аспірантів, студентів.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
УМОВНІ СКОРОЧЕННЯ .................................................................................................................................12
ВСТУП. .................................................................................................................................................................13
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ МЕТОДОЛОГІЇ ТА МЕТОДІВ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО Й
КОМПЕТЕНТНІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ ....................19
1.1. Передумови реформування методології та методів функціонального й компетентнісного
оцінювання в державній службі ......................................................................................................................19
1.2. Трансформаційна динаміка психосоціальних змін і ставлення до політичної модернізації
українського чиновництва ...............................................................................................................................25
1.3. Огляд публікацій щодо переваг і вад діючих інституційних форм та методик оцінювання
державних службовців в Україні ....................................................................................................................28
Висновки до розділу 1 .....................................................................................................................................35
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРТНА ТА ГРОМАДСЬКА ДУМКА ЩОДО СПРИЙНЯТТЯ ДЕРЖАВНОЇ
СЛУЖБИ, КОМПЕТЕНТНІСТНИХ І МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДЕРЖАВНИХ
СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ ..............................................................................................................................36
Висновки до розділу 2 ......................................................................................................................................47
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ІННОВАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ Й ІНСТРУМЕНТІВ ОЦІНЮВАННЯ В
СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ...........................................................................................49
3.1. Методика й інструменти оцінювання функціональної та компетентнісної спроможності державних
службовці ..........................................................................................................................................................49
3.2. Розробка методики й інструментарію навчально-освітніх потреб державних службовців ...............70
3.3. Розробка методики й інструментарію виявлення латентної структури професійного етосу
державних службовців .....................................................................................................................................73
3.4. Онлайн-опитування державних службовців ...........................................................................................82
Висновки до розділу 3 ......................................................................................................................................93
РОЗДІЛ 4. ОЦІНКА ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ТА КОМПЕТЕНТНІСНОЇ СПРОМОЖНОСТІ
ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ........................................................................................................................94
4.1. Оцінка сформованості компетентності державних службовців ...........................................................94
4.2. Функціональна спроможність державних службовців ........................................................................111
Висновки до розділу 4 ....................................................................................................................................118
РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ..........................................120
Висновки до розділу 5 ....................................................................................................................................129
РОЗДІЛ 6. ВИЯВЛЕННЯ ЛАТЕНТНОЇ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО ЕТОСУ ДЕРЖАВНИХ
СЛУЖБОВЦІВ ..................................................................................................................................................131
Висновки до розділу 6 ....................................................................................................................................143
РОЗДІЛ 7. ЧИ МОЖЕ БУТИ СУЧАСНА БЮРОКРАТІЯ ЕФЕКТИВНОЮ? .....................................146
Висновки до розділу 7 ....................................................................................................................................173
РОЗДІЛ 8. ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ В СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОЇ
СЛУЖБИ УКРАЇНИ ........................................................................................................................................175
Висновки до розділу 8 ....................................................................................................................................179
ДОДАТКИ ..........................................................................................................................................................181
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|