Авторський колектив » Міжнародна торговельна діяльність
|
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Міжнародна торговельна діяльність
Підручник
|
|
|
| Написано: |
2018 року |
|
| Розділ: |
Навчальна |
|
| Твір додано: |
19.11.2025 |
|
| Твір змінено: |
20.11.2025 |
|
| Завантажити: |
pdf
див.
(4.7 МБ)
|
|
| Опис: |
Рокоча В.В. Міжнародна торговельна діяльність: підручник / В.В.Рокоча, В.Г.Алькема, В.І.Терехов, Б.М.Одягайло [та ін.]., за наук. ред. В.В.Рокочої. – К.: Університет економіки та права "КРОК", 2018. – 698 с.
В підручнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення міжнародної торговельної діяльності. Розкрито сутність міжнародної торгівлі, її значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми міжнародної торговельної діяльності, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладення матеріалу – прикладний характер. Кожен розділ підручника доповнений завданями для самостійної та/або індивідуальної роботи здовувачів вищої освіти.
Підручник розрахований для спеціальностей «міжнародні економічні відносини» та «міжнародна економіка» |
|
| Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЧАСТИНА 1. ОСНОВИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
Розділ 1. Вступ до курсу «Міжнародна торгівля»
Розділ 2. Рамкові умови ведення міжнародної торговельної діяльності
Розділ 3. Форми міжнародної торгівлі
Розділ 4. Методи міжнародної торгівлі
Розділ 5. Кон’юнктура світових товарних ринків
ЧАСТИНА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Розділ 1. Організаційні засади зовнішньоторговельної діяльності
Розділ 2. Посередництво у зовнішньоторговельній діяльності
ЧАСТИНА 3. МИТНЕ РЕГУЛЮВАННЯ В ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Розділ 1. Нормативно-правовий регламент здійснення зовнішньоторговельної діяльності
Розділ 2. Основні параметри митної характеристики товарів
Розділ 3. Механізм здійснення митних платежів
ЧАСТИНА 4. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
Розділ 1. Вихідні поняття міжнародного маркетинг
Розділ 2. Міжнародні маркетингові стратегії
Розділ 3. Управління міжнародною маркетинговою діяльністю
ЧАСТИНА 5. ФІНАНСУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
Розділ 1. Фінансування учасників зовнішньоторговельних розрахунків
Розділ 2. Фірмове кредитування міжнародної торгівлі
Розділ 3. Банківське кредитування імпортера
Розділ 4. Банківське кредитування експортера
Розділ 5. Кредитно-гарантійне забезпечення зовнішньої торгівлі
Розділ 6. Специфічні форми фінансування зовнішньоторговельної діяльності
ЧАСТИНА 6. ЛОГІСТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
Розділ 1. Нормативно-правова база логістичного забезпечення міжнародної торгівлі
Розділ 2. Транспортно-логістичні системи додаткових вантажів у міжнародній торгівлі
Розділ 3. Організаційно-інформаційне забезпечення реалізації контрактів у міжнародній торгівлі
ЧАСТИНА 7. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
Розділ 1. Прямі іноземні інвестиції як сучасний інструмент виходу компанії на зовнішні ринки
Розділ 2. Фрранчайзинг як специфічна технологія сучасної міжнародної торгівлі
Розділ 3. Електронна торгівля на нові тенденції в технологіях продажу
ЧАСТИНА 8. ЕКОНОМІЧНА ДИПЛОМАТІЯ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ
Розділ 1. Значення економічної дипломатії для розвитку міжнародної торгівлі
Розділ 2. Новітні форми прояву економічної дипломатії та основні інструменти її дії
Розділ 3. Емпіричне обґрунтування впливу економічної дипломатії на міжнародну торговельну діяльність
|
|
|
|
| |
|
Відгуки читачів:
|
| |
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
| |
|
|
| |