Андрій Стойків » Контркультурна панорама України: остання декада ІІ міленіуму – початок ІІІ міленіуму (історико-антропологічний вимір)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Контркультурна панорама України: остання декада ІІ міленіуму – початок ІІІ міленіуму (історико-антропологічний вимір)
Праця
|
|
|
Написано: |
2018 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
19.06.2018 |
|
Твір змінено: |
01.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Тема контркультури України є слабо дослідженою на науковому рівні, тому відповідний стан наукової розробки тематики спонукає науковця до дослідження. Більше того, тема володіє якістю динаміки в континуумі, що надає їй перманентного стану наукової актуальності. Об’єктом дослідження є вимір у якому функціонує та розвивається контркультура України та її зразки в цілому. У магістерській роботі висвітлено декілька етапів розвитку контркультури, які перебувають у певному конфлікті приналежності між контркультурою і мейнстрімом. Надано візію автора стосовно дихотомії між контркультурою та масовою культурою, проаналізовано тенденції розвитку контркультури України. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
1. Вступ ……………………………………………………………………….…..3
Розділ 1. Характеристика історіографії та джерельної бази ………….………6
1.1 Історіографія ………………………………………………………………….6
1.2 Джерельна база ……………………………………………………………….8
Розділ 2. Дефініція, Критерій та Мікро Наратив ……………….……………..12
Розділ 3. Прояв контркультури в Україні: Х декада ХХ ст. …..……………...20
3.1 Формування андеґраунду …...……………………………………………....20
3.2 Музика (1991–2000) .………………………………………………………..22
3.3 Література (1991–2000) ……………………………………………………..32
Розділ 4. Розвиток контркультури України з початку ІІІ міленіуму
(2001–2018 рр.) ……………………………………………………………….....36
4.1Андеґраунд кінця ІІ – початку ІІІ міленіуму. Питання переходу в мейнстрім …..........................................................................................................36
4.2 Музичне різноманіття як основний індикатор розвитку контркультури …………………………………………………………………………………….39
4.3 Література …..……………………………………………………………….51
4.4 Альтернативне телебачення та радіомовлення ….………………………..54
4.5 Неоязичництво як прояв контркультури ……………………………….....56
4.6 Urban Exploration та пов’язані з ним рухи нелегального дослідження інфраструктури населених пунктів .……………………………………………59
4.7 Формування та функціонування кіберкультури та її перспектива в якості основного інклюзивного виміру контркультури ……………………………..68
Висновки ….……………………………………….…………………………….82
Список використаних джерел ….……………………….……………………...85
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|