Мирослава Зимомря » Естетичне виховання молоді засобами народних промислів Закарпаття (1919-1939 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Естетичне виховання молоді засобами народних промислів Закарпаття (1919-1939 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2013 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
26.10.2024 |
|
Твір змінено: |
26.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(17 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження: на основі цілісного ретроспективного аналізу
генезису естетичного виховання молоді в Закарпатті у 1919 – 1939 рр.
з’ясувати особливості його розвитку засобами народних промислів.
Відповідно до мети окреслені такі завдання дослідження:
– визначити передумови генезису естетичного виховання молоді
в Закарпатті;
– розкрити функції, змістові й процесуальні компоненти естетичного
виховання молоді в Закарпатті засобами народних промислів;
– дослідити вплив народних промислів на естетичне виховання
в освітніх закладах Закарпаття у 1919 – 1939 рр.;
– проаналізувати можливості використання досвіду народної
педагогіки та культурно-освітнього потенціалу народних промислів
у сучасних умовах. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ВСТУП ………………………………………………………………………. 3
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ТА ЧИННИКИ СТАНОВЛЕННЯ
СИСТЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДІ
В ЗАКАРПАТТІ …….................................................................................... 13
1.1 Історичний аспект естетичного виховання в Закарпатті……….. 13
1.2 Функціонування народних промислів у системі
естетичного виховання Закарпаття …………………………………...
24
Висновки до розділу 1 ………………………………………………… 36
Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ЗАКАРПАТТЯ ЗАСОБАМИ
НАРОДНИХ ПРОМИСЛІВ ......................................................................... 39
2.1 Народні промисли і ремесла Закарпаття: особливості
естетичного освоєння життєвого середовища ……………………..... 39
2.2 Змістові компоненти естетичного виховання
у навчальних осередках Закарпаття ………………………………….. 63
Висновки до розділу 2 ………………………………………………… 100
Розділ 3. РОЛЬ І КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ
НАРОДНИХ ПРОМИСЛІВ У ЕСТЕТИЧНОМУ ВИХОВАННІ
МОЛОДІ …………………………………………………………………..... 102
3.1 Виховний національний ідеал у світлі естетичного виховання... 102
3.2 Естетичне виховання в Закарпатті 1919 – 1939 рр.: засвоєння
традицій у концепті освітнього процесу …………………………………... 129
Висновки до розділу 3 ………………………………………………… 166
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ............................................................................. 168
ДОДАТКИ …………………………………………………………………... 174
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………….. 196
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|