Микола Журба » Інобуття естетичного: у лабіринтах імперативності
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інобуття естетичного: у лабіринтах імперативності
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
30.11.2023 |
|
Твір змінено: |
30.11.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(312.9 КБ)
|
|
Опис: |
Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2014. – Вип. 85 (6).
Класична спадщина дає підґрунтя для розуміння та дослідження естетичної імперативності не тільки в мистецтві, але і як одного з модуляторів поведінки та діяльності людини. У даному дослідженні зосереджено увагу на проявах естетичної імперативності і механізмах її дії в економічному просторі (зокрема, у рекламній діяльності), який у певному сенсі є основою існування і розвитку людини та соціуму. Розглянуті і обґрунтовані два види естетичної імперативності в рекламі: та, яка діє на пониження, неусвідомлена (квазіестетична), що пов’язана з фізіологічними потребами людини, на кшталт наркотику, агресивна щодо розуму, така, що виключає його, а, значить, і душу людини; і усвідомлена, звеличуюча (естетична), коли усвідомлюється і звільняється в душі місце для краси і гармонії. Наголошено, що сучасна реклама стирає кантівську відмінність між незацікавленим естетичним спогляданням і зацікавленим споживанням речей. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|