Вікторія Зенгва » Художня антропологія прози М. Хвильового: герой як феномен культури
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Художня антропологія прози М. Хвильового: герой як феномен культури
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
14.05.2024 |
|
Твір змінено: |
14.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета й завдання дослідження. Мета дисертації – розкрити специфіку
художньої антропології прози М. Хвильового та визначити основні
5
характеристики його героя як феномена культури. Відповідно до мети
передбачається виконання таких завдань:
– з’ясувати сучасний стан рецепції прози М. Хвильового критикою та
літературознавством;
– обґрунтувати теоретичні засади роботи крізь вихідні поняття: філософська
антропологія, антропологія літератури, літературознавча антропологія;
– визначити особливості зображення центрального героя творів
М. Хвильового як носія революційної ідеології;
– охарактеризувати дискурс вічних образів Фауста та Дон Кіхота в прозі
М. Хвильового;
– окреслити специфіку художнього вираження концепції цивілізаційної кризи
Європи та Азіатського ренесансу в прозі М. Хвильового. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………...…………...………………………3
РОЗДІЛ 1. РЕЦЕПЦІЯ ПРОЗИ М. ХВИЛЬОВОГО КРИТИКОЮ І
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВОМ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ
ДОСЛІДЖЕННЯ..…................................................................................................8
1.1 Творчість М.Хвильового в оцінці критики і літературознавства……………8
1.2 Теоретичні засади філософської антропології та антропології
літератури……………………………………………………...................................25
РОЗДІЛ 2 ЛЮДИНА ТА РЕВОЛЮЦІЯ У ТВОРЧОСТІ
М. ХВИЛЬОВОГО...................................................................................................46
2.1 Герой М Хвильового на тлі революційної епохи: метафізичний
вимір…………………………………………………………………………………46
2.2«Революціонер» проти «обивателя»: протистояння ідеалів і крах
ілюзій………………………………………………………………………………..60
2.3 Образ Дмитрія Карамазова в романі «Вальдшнепи» як квінтесенція
морального вибору «нової людини»………………………………………………78
РОЗДІЛ 3. ОБРАЗ ЛЮДИНИ У ТВОРЧОСТІ М. ХВИЛЬОВОГО В
КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ТА МІФУ ПРО
АЗІАТСЬКИЙ РЕНЕСАНС…………..………………………………………...107
3.1Вічні образи Фауста та Дон Кіхота як типологічна основа героя
М. Хвильового…………………………………………………………………….107
3.2Візії людини майбутнього Азіатського ренесансу у творчості
М. Хвильового…………………………………………………………………….140
ВИСНОВКИ……………………………………………….…………...................161
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..……………………...…..................173
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|