Вікторія Зенгва » Художня антропологія прози М. Хвильового: герой як феномен культури 
                
                                                            
                    
    | [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного] | 
    | Художня антропологія прози М. Хвильового: герой як феномен культуриДисертація | 
    |  | 
    | 
                
            |  |  
            | Написано: | 2012 року |  
            |  |  
            | Розділ: | Наукова |  
            |  |  
            | Твір додано: | 14.05.2024 |  
            |  |  
            | Твір змінено: | 14.05.2024 |  
            |  |  
            | Завантажити: | pdf
                                див.
                                (1.1 МБ) |  
            |  |  
                | Опис: | Мета й завдання дослідження. Мета дисертації – розкрити специфіку художньої антропології прози М. Хвильового та визначити основні
 
 
 5
 
 
 
 
 
 
 
 характеристики його героя як феномена культури. Відповідно до мети
 передбачається виконання таких завдань:
 – з’ясувати сучасний стан рецепції прози М. Хвильового критикою та
 літературознавством;
 – обґрунтувати теоретичні засади роботи крізь вихідні поняття: філософська
 антропологія, антропологія літератури, літературознавча антропологія;
 – визначити особливості зображення центрального героя творів
 М. Хвильового як носія революційної ідеології;
 – охарактеризувати дискурс вічних образів Фауста та Дон Кіхота в прозі
 М. Хвильового;
 – окреслити специфіку художнього вираження концепції цивілізаційної кризи
 Європи та Азіатського ренесансу в прозі М. Хвильового.
 |  
                |  |  
                | Зміст: | [натисніть, щоб розгорнути] ВСТУП………………………………………...…………...………………………3 РОЗДІЛ 1. РЕЦЕПЦІЯ ПРОЗИ М. ХВИЛЬОВОГО КРИТИКОЮ І
 ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВОМ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ
 ДОСЛІДЖЕННЯ..…................................................................................................8
 1.1 Творчість М.Хвильового в оцінці критики і літературознавства……………8
 1.2 Теоретичні засади філософської антропології та антропології
 літератури……………………………………………………...................................25
 РОЗДІЛ 2 ЛЮДИНА ТА РЕВОЛЮЦІЯ У ТВОРЧОСТІ
 М. ХВИЛЬОВОГО...................................................................................................46
 2.1 Герой М Хвильового на тлі революційної епохи: метафізичний
 вимір…………………………………………………………………………………46
 2.2«Революціонер» проти «обивателя»: протистояння ідеалів і крах
 ілюзій………………………………………………………………………………..60
 2.3 Образ Дмитрія Карамазова в романі «Вальдшнепи» як квінтесенція
 морального вибору «нової людини»………………………………………………78
 РОЗДІЛ 3. ОБРАЗ ЛЮДИНИ У ТВОРЧОСТІ М. ХВИЛЬОВОГО В
 КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ТА МІФУ ПРО
 АЗІАТСЬКИЙ РЕНЕСАНС…………..………………………………………...107
 3.1Вічні образи Фауста та Дон Кіхота як типологічна основа героя
 М. Хвильового…………………………………………………………………….107
 3.2Візії людини майбутнього Азіатського ренесансу у творчості
 М. Хвильового…………………………………………………………………….140
 ВИСНОВКИ……………………………………………….…………...................161
 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..……………………...…..................173
 
 
 
 
 
 
 |  
                |  |  | 
    |  | 
    | Пов'язані автори: | 
    |  | 
    |  | 
    | Відгуки читачів: | 
    |  | 
    | Поки не додано жодних відгуків до цього твору. | 
    |  | 
    |  | 
    |  |