Збірник статей » Збірник матеріалів науково-методичного семінару «Музей як засіб формування громадянської компетентності у здобувачів освіти в Україні». Випуск 1
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Збірник матеріалів науково-методичного семінару «Музей як засіб формування громадянської компетентності у здобувачів освіти в Україні». Випуск 1
Стаття
|
|
|
Написано: |
2024 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
ALevchuk
|
|
Твір додано: |
28.05.2024 |
|
Твір змінено: |
28.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.7 МБ)
|
|
Опис: |
Збірник матеріалів науково-методичного семінару «МУЗЕЙ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УКРАЇНІ». Випуск 1. Кременець, 2024. 106 с.
Збірник розрахований на музейних працівників, здобувачів вищої освіти (першого-третього рівнів), вчителів, викладачів, науковців й усіх, хто цікавиться музейною педагогікою.
Редакційна колегія не обов’язково поділяє позицію, висловлену авторами у тезах та не несе відповідальності за достовірність наведених даних і посилань.
Відповідальний редактор: Андрій Левчук, директор Кременецького краєзнавчого музею
Перший випуск збірника, який пропонується нині увазі читачів, містить матеріали науково-методичного семінару «МУЗЕЙ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УКРАЇНІ». Цей щорічний науково-методичний семінар, започаткований у 2024 році, присвячений важливій під час російсько-української війни проблематиці формування громадянської компетентності.
Події двох років широкомасштабної війни, розв’язаної росією проти України, внесли значні корективи в тематику наукових доповідей і висунули у центр обговорення на семінарі принципово нові завдання, що постали нині перед вітчизняною педагогікою та музейною справою щодо формування громадянської компетентності. У виданні визначено вплив засобів музейної педагогіки на формування професійних якостей майбутніх вчителів.
Модернізація освіти в Україні та зростання ролі музеїв в нашому суспільстві викликали потребу в новому розумінні та оцінці нашої культурної спадщини. Тепер важко уявити собі навчання або дозвілля без участі музеїв. Це також означає, що учні, студенти та фахівці повинні бути добре ознайомлені з музейною справою та особливостями соціокультурної та громадянської освіти, яку вони надають. Матеріали семінару зможуть використовувати у своїй роботі як працівники музеїв, так й освітяни.
Видається за рішенням науково-методичної ради Кременецького краєзнавчого музею (протокол № 3 від 10 травня 2024)
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА……………………………………………………………………5
КРАВЕЦЬ Любов
ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИХОВАНЦІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ ЗДО З ПРАЦІВНИКАМИ МІСЦЕВОГО МУЗЕЮ……………………………………..6
МАЗУР Петро, ГЕТЬМАН Наталія
РОЛЬ МУЗЕЮ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДСЬКОЇ ІПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ…………………………………………….11
СКАКАЛЬСЬКА Ірина
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА У СИСТЕМІ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ………….13
СЕНЬКІВСЬКА Гадина
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАД ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЙ У МУЗЕЯХ ЗВО (НА ПРИКЛАДІ МУЗЕЮ ІСТОРІЇ ОСВІТИ КОГПА ІМ. ТАРАСА ШЕВЧЕНКА)…………………………………………………….17
МОРОЗ Олена
МУЗЕЙ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ТА ОСВІТНІЙ ПРОСТІР………………21
МАЦЮК Юлія
РОЛЬ КНЯЗІВ ОСТРОЗЬКИХ У КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНОМУ ЖИТТІ: ОСВІТНІЙ АСПЕКТ…………………………………………………………….24
ЛЕВЧУК Андрій
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПЕРЕДОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ІНІЦІАТИВ В КРЕМЕНЕЦЬКОМУ КРАЄЗНАВЧОМУ МУЗЕЇ…………….28
САПСЬОНОВА Софія
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГЕОЛОГІЧНОМУ МУЗЕЇ СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ А.С. МАКАРЕНКА………….33
ТЕРНОВА Тетяна
ТЕМАТИЧНІ УРОКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ПРИКЛАДАХ ЕКСПОЗИЦІЙНОГО ЗАЛУ КРЕМЕНЕЦЬКОГО КРАЄЗНАВЧОГО МУЗЕЮ «ПЕРЕБУВАННЯ ТАРАСА ГРИГОРОВИЧА ШЕВЧЕНКА НА КРЕМЕНЕЧЧИНІ»………………………………………………………………36
ВЕНЖИНОВИЧ Ольга
ОРГАНІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОГО МУЗЕЮ: ОСОБИСТИЙ ДОСВІД АВТОРА..38
ПОЛІЩУК Анастасія
МАТЕРІАЛІЗАЦІЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ: ВИВЧЕННЯ ПАМ’ЯТОК XVII-XVIII СТ……… …………………………………………………………43
ШВЕЦЬ Надія
ТЕМАТИЧНІ ЗОНИ МУЗЕЙНОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РІЗНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ З ВІДВІДУВАЧАМИ: РОЛЬ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ………………………...47
ДІХТЯРУК Софія
ЖИТТЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ РОМАНА БЖЕВСЬКОГО ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МУЗЕЙНОМУ ПРОСТОРІ………………………………...51
ЗАВЕРБНИЙ Максим
ВІРТУАЛЬНА ЕКСКУРСІЯ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ……………………. 54
ШУВАРІВСЬКА Валентина
МЕТОДИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ РОБОТИ МУЗЕЮ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ………………………………………………………………………..57
ШЕВЧУК Іоанна
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ…………………………………………………………………………...61
ОЛІЙНИК Василь
ОКСАНА ЛЯТУРИНСЬКА НАЙЯСКРАВІША ПОСТАТЬ 20 СТОЛІТТЯ...64
ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ
ЛЯТУРИНСЬКИЙ Леонід
СПОГАДИ ПРО РОДИНУ ЛЯТУРИНСЬКИХ ВІД ЛЕОНІДА ЛЯТУРИНСЬКОГО……………………………………………………………..69
СКАКАЛЬСЬКА Ірина
ТЕМАТИЧНА ЕКСКУРСІЯ «УКРАЇНСЬКА ЕЛІТА МІЖВОЄННОГО ПЕРІОДУ ХХ СТ. У ФОНДАХ КРЕМЕНЕЦЬКОГО КРАЄЗНАВЧОГО МУЗЕЮ»……………………………………………………………..…………..77
МАЙОРОВ Володимир
ВІДЦИФРОВАНІ МУЗЕЙНІ ПРЕДМЕТИ КРЕМЕНЕЦЬКОГО КРАЄЗНАВЧОГО МУЗЕЮ……………………………………………………..86
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|