Збірник статей » Українська історична дидактика: Міжнародний діалог
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Українська історична дидактика: Міжнародний діалог
Праця
|
|
|
Написано: |
2000 року |
|
Джерело: |
libgen.org |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
14.10.2014 |
|
Твір змінено: |
16.10.2014 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(12.7 МБ)
|
|
Опис: |
Українська історична дидактика: Міжнародний діалог (фахівці різних країн про сучасні українські підручники з історії): 36. наук. ст. - K.: Генеза, 2000. - 368 с.: іл. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЧАСТИНА ПЕРША
УКРАЇНСЬКІ ПІДРУЧНИКИ: ЗМІНА ЦІННОСТЕЙ І МІЖНАРОДНИЙ ДІАЛОГ
Богдан Осадчук
На перехрестях часів
Магдалена Телус
Проект Інституту Георга Еккерта: наука та діалог
Юрій Шаповал
Комуністичний тоталітаризм та його образ
у сучасних підручниках в Україні
ЧАСТИНА ДРУГА
УКРАЇНСЬКА ІСТОРИЧНА ДИДАКТИКА СЬОГОДНІ:
її РОЛЬ У ПРОЦЕСІ НАЦІОТВОРЕННЯ
Ігор Гирич
Чи суперечить національний міф історичній правді?
Олександр Удод
Аксіологічний підхід при формуванні змісту сучасної шкільної історичної освіти (на матеріалах підручників з історії України)
Ярослав Грицак
Як викладати історію України після 1991 року
Вілфрід Ілге
Національна історія на прикладі зображення доби Київської Русі в українських підручниках з історії
Марія Кармазіна
Ідеї української державності кінця XIX - початку XX ст. та їх відображення в шкільних підручниках
Олексій Дубаc
Висвітлення питання про утворення національних держав у 1917-1921 pp. у підручниках видавництва «Генеза»
Сергій Литвин
Висвітлення постаті Симона Петлюри в радянських
та пострадянських шкільних підручниках з історії України
Петер Гількес
Політика й практика в українській освіті:
між радянським спадком та "українізацією"
Георгій Ґонца, Ніна Петровскі
Нові шкільні підручники в Україні
ЧСТИНА ТРЕТЯ
Історія як домінуючий дискурс
Ганс-Юрген Пандель
Чи потребує історія міфів? Міфи: форма колективної пам’яті чи можливість для зловживань?
Ніно Кігурадзе
Чи може і повинен індивід стати предметом історії в колишніх радянських середніх школах? Погляд на питання з точки зору суспільства на зламі
Антон де Бетс
Навчальні програми з історії та цензура підручників
Клаудіа Фішер
Чи можна писати про історію без героїчного пафосу? Нотатки, навіяні перевіркою кращих учнівських конкурсних робіт з історії України
ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА
Нове з доробку авторів шкільних підручників з історії
Станіслав Кульчицький
Державний стандарт освіти й вимоги до нового покоління підручників з історії
Костянтин Баханов
Інноваційні тенденції в сучасному навчанні історії в школі
Людмила Жарова
Індивідуум і суспільство: особливості світосприйняття на зламі часу нової історії (з урахуванням досвіду роботи)
Ірина Мішина
Деякі підходи до висвітлення понять «нація» та «національна держава» у підручниках з нової історії (з авторського досвіду)
Віктор Мисан
Історія XX століття в елементарному курсі історії України середньої загальноосвітньої школи (5 клас)
Олександр Бойко
Основні аспекти й специфіка висвітлення процесу перебудови (1985-1991 pp.) у навчальній літературі (на прикладі України)
Олександр Давлєтов
Нацизм як феномен XX ст.: передумови виникнення, соціально-політичні корені, обґрунтування понять у сучасній шкільній історичній літературі України
ЧАСТИНА П'ЯТА
ДОСВІД ІНШИХ КРАЇН
Георгій Ґонца
Проблема особистості й суспільства та деякі спірні питання історії в експериментальних підручниках Республіки Молдова
Гайке Крістіна Метцінг
Соціалістичне минуле в німецьких підручниках -
до питання про вивчення непростої теми
Петер Карстен
Політична освіта у Федеративній Республіці Німеччині з 1945 р.
Маркус Фуррер
Національна історія й непересічність - образ Швейцарії як «країни виняткової долі» в світлі змін у шкільних підручниках з історії
ЧАСТИНА ШОСТА
РОБОЧИЙ СЕМІНАР ДЛЯ АВТОРІВ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ 3 КРАЇН СНД
ЛИТВИ ТА НІМЕЧЧИНИ (ТОЧКА ЗОРУ ФАХІВЦІВ
3 АЗЕРБАЙДЖАНУ ТА НІМЕЧЧИНИ)
Гошгар Гошгарли
Про роботу міжнародного семінару,
організованого Інститутом Георга Еккерта
Фрідріх Гунеке
Деякі підсумки міжнародного практичного семінару по шкільних підручниках
Іменний покажчик
Про авторів
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|