Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Антоняк С. Б., Нос Л. С.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ..... 3
Баланда Т. В., Кузьма-Качур М.І.
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ..... 4
Баран І. П., Нос Л. С.
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ..... 6
Бенчак Е. М., Мочан Т. М.
РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВИКЛИКІВ ..... 8
Вайда О. Т., Нос Л. С.
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ..... 10
Волинець Ю. А., Нос Л. С.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ВИКОРИСТАННІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ..... 12
Гаврилюк А. М., Товканець Г. В.
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗІЇ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ..... 15
Гайдис В. І., Нос Л. С.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ..... 17
Галайко М. В., Крохмальна Г. І.
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ..... 19
Гангур Г., Фенчак Л. М.
ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З БАТЬКАМИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ..... 21
Геворкян Е. В., Шукалова О. С.
РОЛЬ БАТЬКІВСЬКОГО ВИХОВАННЯ У РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ..... 23
Грицай А. В., Гончар Н. В., Фаловська І. Д.
ГАРМОНІЯ ОСОБИСТОСТІ ПОТЕНЦІАЛ ЗДОРОВ’Я ..... 25
Губаль Г., Фенчак Л. М.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ..... 27
Давидюк Ю. П., Юрко Ю. О., Фаловська І. Д.
ЕКСКУРСІЯ ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ..... 29
Данканич В. Я., Лалак Н. В.
ЕКСКУРСІЯ ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ..... 31
Данканич О., Бокша Н. І.
ПРИНЦИПИ СИНЕРГЕТИЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОЕКТУВАННІ ОСВІТНІХ СТРУКТУР І СИСТЕМ ..... 33
Дебич А., Товканець О. С.
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ ..... 35
Дегтярьов В. С., Тюльпа Т. М.
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ..... 37
Дикун І., Ліба О. М.
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ..... 39
Дикун І., Товканець Г. В.
ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ..... 41
Дівчур С. І., Новосельська Н. Т.
УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ..... 43
Довганич А. В.
СПЕЦИФІЧНІ МЕТОДИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ..... 45
Довганюк Н. С., Алмашій Е. В.
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОВЕДЕННІ ПРОБНИХ УРОКІВ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ..... 48
Зорівчак М. В., Фенчак Л. М.
КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ЗМІЦНЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ..... 50
Калитовська Т., Нос Л. С.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ..... 51
Камінська В. В., Нос Л. С.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ..... 54
Керечанин Н. І., Товканець Г. В.
STORYTELLING ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДТРИМКИ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ВІЙНИ ..... 56
Кісіль І. Р., Нос Л. С.
ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ..... 58
Кіш Я., Товканець Г. В.
ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ ..... 60
Ковч О. М., Фаловська І. Д.
ВПЛИВ ВІЙНИ НА ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ..... 61
Когут Ю. Ю., Товканець О. С.
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ..... 64
Козловська К. В., Фаловська І. Д.
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ..... 66
Комар О., Товканець Г. В.
ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ..... 68
Кузьма О. І., Фенчак Л. М.
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЯК ОСНОВА ПОВНОЦІННОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ..... 71
Кукоцька А. А., Проц М. О.
РОЛЬ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ У ПРОФІЛАКТИЦІ ШКІЛЬНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ У ДІТЕЙ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ..... 73
Лехман І., Товканець Г. В.
ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА В УМОВАХ ЗМІН: ПРОБЛЕМА СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ..... 75
Любка А. І., Недосєка І. Р., Лалак Н. В.
РОБОТА З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ..... 77
Марків С., Крохмальна Г. І.
ФОРМУВАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ ..... 80
Митровці І. В., Огняник В. Я., Мартин О. М.
ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ..... 82
Наконечна О. А., Нос Л. С.
ВИКОРИСТАННЯ ВІРШІВ ТА ПІСЕНЬ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ..... 84
Остапук А. П., Веснянка А. В.
САМОСТІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ЯК ШЛЯХ ДО РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ОСОБИСТІСНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ..... 86
Палажченко К. В., Тюльпа Т. М.
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ..... 88
Пилипчук О., Фаловська І. Д.
ПАРТНЕРСТВО МІЖ СІМ’ЄЮ ТА ОСВІТНІМ ЗАКЛАДОМ ЯК УМОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ..... 90
Поп Б., Товканець Г. В.
ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ-УКРАЇНЦІВ У ЗАКОРДОННОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ..... 92
Поп О., Товканець Г. В.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ..... 94
Попович О. Е., Гусонька А. В., Мартин О. М.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦІННОСТЕЙ: ВПЛИВ ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА МОРАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ ..... 96
Приймачук І. Р., Фаловська І. Д.
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ..... 98
Руснак І., Лалак Н. В.
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ..... 100
Северенюк Ю. Р., Фаловська І. Д.
СУЧАСНІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОДОЛАННЯ МАЛОРУХОМОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ..... 102
Сідор Ю. І., Товканець Г. В.
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ВИКЛИКИ ТА РІШЕННЯ ..... 103
Скрипинець В. В., Пинзеник О. М.
МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ ..... 105
Спіцина О. О., Тюльпа Т. М.
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ХАРАКТЕРИСТИКА СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЯК ЦІННОСТІ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ..... 107
Тимощук І. О., Ройко Л. Л.
ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ШКОЛЯРІВ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ ..... 109
Толкачова П. Є., Литвинов А. С.
НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ..... 112
Туряниця М., Молнар Т. І.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ..... 115
Христінчик І. С., Кошіль С. М., Фаловська І. Д.
ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК МЕТОД ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ..... 116
Цендра А. І., Товканець Г. В.
ВПЛИВ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ..... 119
Чепелюк Б. М., Пинзеник О. М.
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В СФЕРІ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ ..... 121
Чорей А. В., Товканець Г. В.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ..... 124
Чорноморець А. О., Горват М. В.
НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ..... 126
Шевченко Г. А., Лисенко К. Ю.
ВИВЧЕННЯ ШІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ПУБЛІКАЦІЙ В УКРАЇНІ ..... 128
Штефаньо Ж. М., Товканець Г. В.
ЕРГОНОМІЧНІ ПРИНЦИПИ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ..... 131
Шульга А. В., Тюльпа Т. М.
АКСІОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СОЦІАЛЬНОЇ ІНКЛЮЗІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ..... 133
Якименко Є.А., Горват М. В.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ..... 135
Ясинко В. В., Мочан Т. М.
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ..... 138
Яцканич В. Я.
ТЕХНОЛОГІЇ І ПІДХОДИ У РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ СЛОВЕНІЇ ..... 141
|