Збірник статей » Міждисциплінарне пізнання закономірностей сучасного екранного дискурсу
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Міждисциплінарне пізнання закономірностей сучасного екранного дискурсу
Стаття
|
|
|
Написано: |
2014 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
05.12.2016 |
|
Твір змінено: |
05.12.2016 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.2 МБ)
|
|
Опис: |
Міждисциплінарне пізнання закономірностей сучасного екранного дискурсу: зб. наукових праць / відп. ред. Г. П. Чміль, І. Б. Зубавіна. – К.: Ін-т культурології НАМ України, 2014. — 240 с.
ISBN 978-966-2241-37-2
Збірник містить матеріали наукових розвідок сучасного екранного дискурсу, за допомогою якого вибудовується світ сучасної культури й світ мистецтва, які передують екранній символіці й лежать в її основі, сприяючи створенню власних принципів організацій простору, подібного до кіно, живопису, перфоменсу, архітектури.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Переднє слово .................................................................................... 7
РОЗДIЛ 1. ДІАЛОГ МИСТЕЦТВ У КОНТЕКСТІ ЕКРАННОЇ
КУЛЬТУРИ ................................................................................................ 9
Чміль Ганна. Прирощення філософського дискурсу
екранними мистецтвами ......................................................................... 11
Ірина Зубавіна. Візуальні коди постмодернізму
та їх інтерпретація в арт-авангардних проектах Метью Барні ......... 26
Мусієнко Оксана. Імпресіонізм у кінематографі......................... 39
Чепелик Оксана. Сучасний екранний дискурс
як своєрідний полілог інтерпретацій часо-простору:
на прикладі мистецтва відео-інсталяції ............................................... 52
Сидор-Гібелинда Олег. Змагання дискурсів: кінематограф
та образотворчість на венеційських бієнале ......................................... 66
Мусієнко Наталія. Місто як артпростір кінематографу ............. 76
Котляр Надія. Філософія творення-сприйняття екранного образу
у східній моделі світу ............................................................................... 87
Канівець Іван. Мобільне телебачення як результат
та інструмент соціального та технічного прогресу .............................. 95
Оленєв Олег. Антропологія соціальних мереж:
критика цифрової сучасності ................................................................ 105Ковальчук Людмила. Естетичні трансформації мистецтва
театрального художника в контексті розвитку
сучасного екранного мистецтва ............................................................ 122
Саєнкова-Мельницька Людмила. Живописний интертекст как
смыслообразующий компонент в игровом кино ................................. 133
РОЗДIЛ 2. ДІАХРОНІЧНИЙ ДИСКУРС ВІТЧИЗНЯНОГО
КІНЕМАТОГРАФА .............................................................................. 141
Росляк Роман. Засади державної політики в галузі
українського кінематографа доби «Воєнного комунізму»
(1918–1921 років) .................................................................................... 143
Наумова Лариса. Конструктивістська теорія в українській
кінематографічній практиці 20-х років ХХ ст. ................................... 151
Циба Ганна. Кіно доби Перебудови як оригінальний феномен
пострадянської екранної культури ...................................................... 172
Пащенко Анастасія. Фільмові світи українського поетичного кіно
1990–2000-х як простір ініціації .......................................................... 182
Погребняк Галина. Світоглядна позиція режисера і формування
авторської кінематографічної моделі .................................................. 193
Безручко Олександр. Творчо-педадогічний досвід
О. С. Мусієнко ......................................................................................... 204
Дмитрик Олена. Світ відчуттів: гаптична візуальність
у фільмах «Крила» та «Короткі зустрічі» ............................................. 115
Трофимчук Олена. Передумови винекнення та застосування
деталі в драматургії ігрового фільму ................................................... 125
Про авторів ...................................................................................... 238
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|