Ірина Захарчук » Війна і слово (Мілітарна парадигма літератури соціалістичного реалізму)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Війна і слово (Мілітарна парадигма літератури соціалістичного реалізму)
Праця
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
02.12.2018 |
|
Твір змінено: |
12.12.2018 |
|
Завантажити: |
djvu
(3.6 МБ)
|
|
Опис: |
Захарчук І. В. Війна і слово (Мілітарна парадигма літератури соціалістичного реалізму): монографія /1. В. Захарчук. - Луцьк: ПВД «Твердиня», 2008. - 406 с.
У монографії Ірини Захарчук досліджується мілітарний вектор української художньої свідомості в контексті тоталітарної літератури. Авторка виокремлює мілітарний чинник як пріоритетний при формуванні колективної совєтської ідентичності, що визначав засадничі архетипи літератури та стандарти культурного спілкування. У коордтатах української літератури проаналізовано моделі мілітарного
наративу від становлення соціалістичного реалізму до поліструктурованості часів Другої світової війни та ерозії й профанації в епоху шістдесятництва.
Книга адресована усім, хто переймається проблемами українського гуманітарного простору, а передусім
науковцям, викладачам вищої школи, студентам-філологам.
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ ПЕРШИЙ. Мілітарна свідомість
у силовому полі соцреалізму 27
1. Координати рецепції 27
2. Тоталітаризм і тоталітарна література 52
3. Міфологія homo sovieticus 72
4. Вороги та герої в каноні соцреалізму 83
5. Українська модель війни 94
РОЗДІЛ ДРУГИЙ. Протестні моделі
українського воєнного наративу. Щоденники
Аркадія Любченка й Олександра Довженка 105
Висновки до другого розділу 214
РОЗДІЛ ТРЕТІЙ. Художні проекції війни 217
1. Мілітарна стратегія соцреалізму 217
2. Мілітарний міф в еміграційній літературі 274
3. Досвід війни в художній свідомості
українських шістдесятників 312
Висновки до третього розділу 362
ЗАМІСТЬ ЕПІЛОГУ 366
БІБЛІОГРАФІЯ 375
ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК
399
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|