Олена Юрош » Становлення і розвиток музичного виховання в Закарпатті (1919-1939 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Становлення і розвиток музичного виховання в Закарпатті (1919-1939 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2009 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
26.10.2024 |
|
Твір змінено: |
26.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(7.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – на основі аналізу змісту музичної освіти в Закарпатті
періоду Чехословаччини (1919–1939 рр.) з’ясувати особливості становлення
і розвитку музичного виховання в Закарпатті упродовж названої епохи задля
творчого використання та збереження в Україні традицій національного
музичного виховання як одного з важливих загальнодержавних чинників.
Мета дослідження зумовила вирішення наступних завдань:
- висвітлити організаційно-педагогічні засади поетапного впровадження
музичної освіти у початкових, горожанських, реальних школах та гімназіях
Закарпаття в 1919–1939 рр.;
- окреслити складники та функції музичного виховання в Закарпатті
у контексті основних форм діяльності освітніх інституцій у музичній галузі та
проаналізувати зміст і методику їхньої музично-навчальної роботи;
- охарактеризувати особливості формування музично-освітніх традицій краю
на прикладі діяльності видатних культурно-освітніх діячів, педагогів шкіл
і гімназій;
- обґрунтувати можливості творчого використання доробку культурно-
освітніх діячів Закарпаття та досвіду народної педагогіки у процесі реформування
сучасної системи музичного виховання. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ......................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ І ҐЕНЕЗА ТА СТАНОВЛЕННЯ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
В ЗАКАРПАТТІ 20-30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ……………………………… 11
1.1 Ідентифікаційні ознаки змісту музичного виховання ................................. 11
1.2 Інтегральні характеристики музичного матеріалу ………………………. 42
1.3 Ефективність музичного виховання:
контекст організаційно-системних засад …………………………………... 75
Висновки до розділу ……………………………………………………………….. 93
РОЗДІЛ ІІ ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
ТА ЇХНІЙ ДИСКУРС У ПЕРІОДИЦІ ЗАКАРПАТТЯ 1919–1939 РР. ………. 95
2.1 Методичні засади музичного виховання на сторінках
періодики Закарпаття……………………………………………………………… 96
2.2 Висвітлення процесу музичного виховання в друкованих
річних звітах гімназій Закарпаття ……………………………………………... 109
Висновки до розділу ……………………………………………………………… 122
РОЗДІЛ ІІІ МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ РЕПЕРТУАРУ В НАВЧАЛЬНИХ
ЗАКЛАДАХ ЗАКАРПАТТЯ …………………………………………………….. 124
3.1 Принципи формування музичного репертуару
в освітніх осередках Закарпаття .......................................................................... 124
3.2 Практичне забезпечення процесу музичного виховання:
зміст «Співаників» ……………………………………………………………….. 158
3.3 Історія музичного виховання в Закарпатті (1919 – 1939 рр.)
та використання його досвіду на сучасному етапі …………………………… 173
Висновки до розділу ……………………………………………………………… 183
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ........................................................................................ 185
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ........................................................... 193
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………… 223
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|