Володимир Євтух » Евалюація: пролегомени до системного знання, яке «може постати як міждисциплінарна наука»
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Евалюація: пролегомени до системного знання, яке «може постати як міждисциплінарна наука»
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
14.03.2025 |
|
Твір змінено: |
14.03.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(330 КБ)
|
|
Опис: |
Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2021. – Вип. 163 (6-7). Філософські науки, Політичні науки.
Стаття присвячена з’ясуванню можливостей становлення евалюації як міждисциплінарної науки. Запропонована така гіпотеза: евалюація формується як системна міждисциплінарна соціально орієнтована наука сучасної соціогуманітаристики, котрій притаманний чітко виражений потенціал практичного застосування. Для доведення гіпотези здійснено: подана етимологія терміну «евалюація», проаналізовані соціально-історичні умови зародження евалюації, її динаміка та концептуальні підходи дослідників проблематики до інтерпретацій феномена «евалюація» як наукового конструкта і практичної діяльності, окреслені методологічні засади науки. В основу аналізу сутності теоретичного і практичного аспектів явища та значення евалюації для суспільного розвитку покладений соціокультурний підхід. Особлива увага приділена мобілізаторним чинникам розвитку евалюації як науки: товариствам, центрам, асоціаціям, освітнім програмам в університетах, періодичним друкованим і е-виданням, конференціям та іншого роду науковим активностям.
У статті вибудовується траєкторія конструювання науки про евалюацію у контексті нових трендів продукування знання; міститься матеріал стосовно перспектив укорінення евалюації як у теоретичному, так і у практичному сенсах в українському науковому та соціальному просторах. Стаття супроводжується тезаурусом термінів, які допомагають осмислити сутність феномена «евалюація». |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|