Тетяна Ємельянова » Абстракціонізм в контексті культуротворчих процесів ХХ століття (естетико-мистецтвознавчий аналіз)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Абстракціонізм в контексті культуротворчих процесів ХХ століття (естетико-мистецтвознавчий аналіз)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2002 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.06.2025 |
|
Твір змінено: |
03.06.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(402.7 КБ)
|
|
Опис: |
Мета і завдання дисертації полягає у естетико-мистецтвознавчому аналізі
абстракціонізму як важливого компоненту культури ХХ століття.
7
Реалізація поставленої мети визначила необхідність вирішення низки
конкретних завдань:
- визначити місце і роль абстракціонізму в культуротворчих процесах ХХ
століття;
- обґрунтувати іконні витоки абстракціонізму;
- виявити специфічні риси психології створення абстрактного твору;
- окреслити коло першоелементів абстрактного твору;
- розкрити природу синестезії і синтезу мистецтв;
- розглянути абстракціонізм в контексті українського мистецтва початку ХХ
століття;
- проаналізувати на матеріалі “Книги СХЕМ” В.Ламаха досвід теоретичного
обгрунтування абстракціонізму і специфіку його втілення в сучасному
українському мистецтві. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ...................................................................................................................1-9
Розділ І. ВИТОКИ АБСТРАКЦІОНІЗМУ: ЕСТЕТИКО-
МИСТЕЦТВОЗНАВЧИЙ АНАЛІЗ ...........................................…10-72
1.1. Становлення абстракціонізму.................................................................10-23
1.2. Біографізм як засіб інтерпретації творчої індивідуальності
(В. Кандинський).....................................................................................23-38
1.3. Теоретичні та мистецькі пошуки абстракціонізму в контексті
міфологічно-фольклорної традиції........................................................38-53
1.4. Іконні витоки абстракціонізму .....................................................…….54-72
Розділ ІІ. РОЗРОБКА НОВОЇ “МОВИ ФОРМ І ФАРБ” (
ДОСВІД КАНДИНСЬКОГО).......................................................73-118
2.1. Психологічний аспект творчості ...........................................................73-87
2.2. Колір як “емоційний тонус” абстракціонізму ......................................87-98
2.3. Поняття “синестезія” та ідея синтезу мистецтв: від В. Кандинського до
сучасної мистецької практики..............................................................98-118
Розділ ІІІ. АБСТРАКЦІОНІЗМ В УКРАЇНСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ XX
СТОЛІТТЯ.......…………………………………………………119-146
ВИСНОВКИ .…..............................................................................................147-149
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|