Галина Яковенко » Методика навчання історії: навчально-методичний посібник
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Методика навчання історії: навчально-методичний посібник
Посібник
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
05.06.2020 |
|
Твір змінено: |
05.06.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.9 МБ)
|
|
Опис: |
Яковенко Г.Г.
Методика навчання історії: навчально-методичний посібник / Г.Г. Яковенко. – Харків: Видавництво ХНАДУ, 2017. – 324 с.
Посібник містить програму, конспект лекцій, плани семінарських занять та різнорівневі запитання і завдання для контролю та самостійної роботи студентів.
Для студентів педагогічних навчальних закладів, учителів історії, викладачів внз, коледжів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП ........................................................................................ 3
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ................... 6
ПРОГРАМА КУРСУ
«МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ» ......................................... 9
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ ............................................................. 30
Тема 1. Методика навчання історії – науково-
педагогічна дисципліна ..................................................................... 30
Тема 2. Розвиток методики навчання історії як науки ....... 38
Тема 3. Сучасна історична освіта в Україні ............................ 62
Тема4. Формування системи історичних знань
школярів ............................................................................................... 69
Тема5. Формування пізнавальних вмінь учнів ....................... 78
Тема 6. Методи, прийоми та засоби навчання історії ............ 97
Тема 7. Шкільний підручник історії як джерело знань
і засіб навчання .................................................................................... 107
Тема 8. Навчання за допомогою різних видів текстів ............ 116
Тема 9. Наочний метод у навчанні історії .............................. 133
Тема 10. Урок – основна форма організації навчально-
виховного процесу з історії ................................................................ 151
Тема 11. Форми навчальних і позакласних занять
з історії ................................................................................................. 169
Тема12. Перевірка знань та вмінь учнів, проблема
оцінювання результатів навчання ...................................................... 184
Тема 13. Сучасні педагогічні освітні технології ..................... 194
Тема 14. Професійні та особисті якості учителя історії ........ 239
ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ................................... 246
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ .................... 257
ЗАВДАННЯ ДЛЯ МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ............ 279
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОПІДГОТОВКИ
ДО ІСПИТУ ....................................................................................... 293
ТЕСТИ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ................. 295
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|