Валентина Воронкова » Формування smart-суспільства як фактор сталого розвитку та його вплив на становлення нової освітянської парадигми 
                
                                                            
                    
    | [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного] | 
    | Формування smart-суспільства як фактор сталого розвитку та його вплив на становлення нової освітянської парадигмиСтаття | 
    |  | 
    | 
                        
            |  |  
            | Розділ: | Наукова |  
            |  |  
            | Твір додано: | 30.04.2020 |  
            |  |  
            | Твір змінено: | 30.04.2020 |  
            |  |  
            | Завантажити: | pdf
                                див.
                                (2.9 МБ) |  
            |  |  
                | Опис: | Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2017. – Вип. 117 (2). 
 
 Представлено філософсько-освітню рефлексію концептуалізації smart-суспільства як фактор сталого розвитку та його вплив на людський (інтелектуальний) капітал, розкрито актуальність даної теми, яка є інноваційною і майже не розробленою. Проаналізовано міжнародний досвід становлення і розвитку smart-суспільства та виміри ціннісно-смислового поля smart-суспільства, в основі якого ціннісно-смислова матриця – інформації та знання, що є цивілізаційними вимірами сучасного соціуму. Головна ідея – обґрунтувати еволюцію інформаційного суспільства до smart-суспільства та можливість встановлення smart-суспільства в Україні. Здійснено аналіз становлення smart-суспільства та визначено його характеристики, що претендують на пріоритетну роль у формуванні світового інформаційного простору та сприяють досягненню конкурентоспроможності України у світовому інформаційному просторі.
 |  
                |  |  | 
    |  | 
    |  | 
    | Відгуки читачів: | 
    |  | 
    | Поки не додано жодних відгуків до цього твору. | 
    |  | 
    |  | 
    |  |