Марина Война » Художня проза Цань Сюе: психоаналітична інтерпретація
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Художня проза Цань Сюе: психоаналітична інтерпретація
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
12.04.2017 |
|
Твір змінено: |
12.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.6 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження. Надати психоаналітичну інтерпретацію прози Цань
Сюе на основі аналізу художніх проекцій її біографії у творчість.
Мета дослідження передбачає розв’язання комплексу завдань:
- розглянути художню творчість як вид психічної діяльності
людини крізь призму психоаналітичних теорій особистості;
- дослідити етапи та масштабність засвоєння теорій психоаналізу в
Китаї;
- простежити зародження та розвиток авангаризму в китайській
літературі, його естетичні та формальні особливості, зв’язок із
психоаналітичними теоріями особистості;
- осмислити драматичну долю Цань Сюе – визначити основні
форманти її жіночого світогляду та художнього бачення з урахуванням
впливу звичаєвих та культурних факторів, соціальних потрясінь часів
«культурної революції» та «руху проти правих»;
- визначити особливості та основні прийоми моделювання художньої
дійсності;
- диференціювати образний світ художніх творів Цань Сюе щодо
його здатності виражати колективні та індивідуальні домінанти світовідчуття;
- виявити та проаналізувати низку архетипів, що виявляють себе у
художній тканині текстів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
2
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................4
РОЗДІЛ І. ХУДОЖНЯ ТВОРЧІСТЬ ЯК ОБ’ЄКТ
ПСИХОАНАЛІЗУ..............................................................................................13
1.1. Проблема мистецтва і творчої особистості у дзеркалі
психоаналітичних теорій особистості………………………………………….13
1.2. Психоаналіз у Китаї: етапи становлення та специфіка його
імплементації у літературній творчості………………………………………..33
Висновки до першого розділу…………………………………………....45
РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ ТВОРЧОСТІ ЦАНЬ СЮЕ
У ДЗЕРКАЛІ ЛІТЕРАТУРНОГО АВАНГАРДИЗМУ..................................48
2.1. Літературний авангардизм у Китаї: виклик традиціоналізму….....48
2.2. Суспільно-історичні та культурні умови формування
парадоксального світогляду Цань Сюе………………………………………...54
2.3. Дискурс жіночого божевілля у психоделічному просторі художньої
прози Цань Сюе………………………………………………………………….62
2.4. Оніричні механізми моделювання художньої дійсності у творах
Цань Сюе…………………………………………………………………………75
2.5. Художня проекція фройдівської трикомпонентної структури
самоаналізу в новелістиці Цань Сюе…………………………………………...88
Висновки до другого розділу………………………………………….....97
РОЗДІЛ ІІІ. АЛЬТЕРНАТИВНА СИСТЕМА ОБРАЗНОСТІ:
ОБРАЗИ, СИМВОЛИ, АРХЕТИПИ………………………………………..100
3.1. Літературний образ як інструмент
психоаналізу ……………………………………………………………………100
3.1.1. Образи свідомості…………………………………….…….102
3.1.2. Образи підсвідомості………………………………….…...112
3.1.3. Структура внутрішнього світу людини……………..........130
3.2. Амбівалентність прочитання закодованих символів у «Хатинці на
пагорбі»……………………………………………………………………...144
3.2.1. Символізація доби …………………………………………147
3.2.2. Психопатизація особистості……………………………….159
3.3. Демонізація архетипу Матері в «Мильній бульбашці у брудній
воді»……………………………………………………………………………..166
3.4. Індивідуація особистості як шлях досягнення Самості у «Порожній
кімнаті»………………………………………………………………………….179
Висновки до третього розділу…………………………………………..192
ВИСНОВКИ…………………………………………………………….195
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….201
ДОДАТКИ……………………………………………………………….216
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|