Микола Величко » Історія зарубіжної літератури XVII–XVIII століття (вид. 2007)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Історія зарубіжної літератури XVII–XVIII століття (вид. 2007)
Посібник
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
27.09.2025 |
|
Твір змінено: |
27.09.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.3 МБ)
|
|
Опис: |
Давиденко Г. Й. Історія зарубіжної літератури XVII–XVIII століття:
навч. посібник. [для студ. вищ. навч. закл.]/ Г. Й. Давиденко, М. О. Ве
личко — [2ге вид.]. – К.: Центр учбової літератури, 2007 — 292с.
ISBN 9789663648637
Запропоноване навчальне видання висвітлює історію західноєвропейського
літературного процесу періоду ХVІІ–ХVІІІ століття. Воно передбачає вирі
шення поставлених сучасною освітою завдань щодо створення нових якісних
навчальних посібників із зарубіжної літератури. Зазначене видання є навчаль
нометодичний комплекс для самостійної роботи студентів, кредитномодуль
ної і дистанційної форм навчання та екстернату з курсу «Історія зарубіжної
літератури ХVІІ–ХVІІІ ст.» та для студентів гуманітарних спеціальностей
вищих навчальних закладів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕДМОВА ...................................................... 5
Розділ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ................. 7
1.1. Навчальна програма курсу «Історія зарубіжної літератури ХVІІ—
ХVІІІ століття»...................................................... 7
1.2. Робоча програма.................................................. 8
1.3. Перелік художніх текстів для обов’язкового читання і вивчення напам’ять . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Розділ 2. ЛЕКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Лекція 1. Історико-літературний процес XVII століття. Його особливості . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Лекція 2. Іспанська література ХVІІ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Лекція 3. Французька література ХVІІ ст. П. Корнель, Ж. Расін . . . . . . . . . 53
Лекція 4. Життя і творчість Ж. Б. Мольєра . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Лекція 5. Література Англії. Д. Мільтон . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
Лекція 6. Доба Просвітництва. Творчість Д. Дефо, Д. Свіфта . . . . . . . . . . . 86
Лекція 7. Французька література ХVІІІ ст. Вольтер, Д. Дідро . . . . . . . . . . 105
Лекція 8. Діяльність Ж.-Ж. Руссо і П. Бомарше . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
Лекція 9. Література періоду «Бурі і натиску». Г. Лессінг . . . . . . . . . . . . . 142
Лекція 10. Творчість Ф. Шіллера . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150
Лекція 11. Життєвий і творчий шлях Й.-В. Гете . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157
Лекція 12. Італійська література ХVІІІ ст. К. Гольдоні і К. Гоцці . . . . . . . 170
Розділ 3. ПРАКТИЧНИЙ КУРС . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 176
3.1. Практичні заняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 176
Заняття 1. Ж.-Б. Мольєр «Міщанин — шляхтич» — вершина жанру
комедії — балету . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 176
Заняття 2. Д. Дефо «Робінзон Крузо». Уславлення енергії і заповзятливості людини в умовах чужого екзотичного середовища . . . . . . . . . . . . 178
4
Заняття 3. Роман Свіфта «Мандри Гуллівера» — сатиричне зображення англійського суспільства ХVІІІ ст. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 181
Заняття 4. Відображення полеміки між філософськими концепціями
оптимізму і песимізму у повісті Вольтера «Кандід, або Оптимізм». . . . . . 184
Заняття 5. Втілення ідеї «природної людини» у повісті Вольтера
«Простодушний» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 187
Заняття 6. Роман — сповідь Дені Дідро «Черниця» — розкриття
злочину церкви . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189
Заняття 7. П.-О. Бомарше «Севільський цирюльник». Сумна історія
життєвих пригод Фігаро . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190
Заняття 8. Г. Лессінг «Емілія Галотті» — протест проти насилля людини над людиною, проти тиранії жорстоких князів . . . . . . . . . . . . . . . . . 192
Заняття 9. Ф. Шіллер «Розбійники». Ненависть до деспотизму і
страсне прагнення змінити соціальний порядок . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 196
Заняття 10. Пошуки сенсу життя у трагедії Гете «Фауст» . . . . . . . . . . . . 203
3.2. Тематика самостійної роботи і методичні рекомендації до її виконання . . . 206
3.3. Контрольна робота і методичні рекомендації до її написання. . . . . . . . . . . . 208
3.4. Коригуючі матеріали: тести, орієнтовні запитання для заліку та іспиту . . . . 215
3.5. Критерії оцінювання знань студентів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233
3.6. Реґламент впровадження МРС з дисципліни «Історія зарубіжної літератури ХVІІ—ХVІІІ ст.» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235
Розділ 4. ДОДАТКОВО-БІБЛІОГРАФІЧНИЙ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 268
4.1. Додаткові навчальні матеріали . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 268
4.2. Словник термінів і понять . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 281
4.3. Бібліографія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 284
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|