Ірина Утюж » Визначення методологічних основ класифікації освітніх парадигм
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Визначення методологічних основ класифікації освітніх парадигм

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 28.08.2019
Твір змінено: 28.08.2019
Завантажити: pdf див. (510.3 КБ)
Опис: Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2014. – Вип. 82 (3).


Аналіз освіти як процесу, що розвивається історично, дозволяє теоретично реконструювати в неї стійкі схеми освітньої практики, які називаються парадигмами освіти. Обґрунтовуючи ту або іншу парадигму освіти, соціальна філософія реагує на “виклики” суспільства, особистості, держави, пропонуючи модель освітньої системи, в якій містяться відповіді на питання про цінності і цілі освіти, про функції освіти, про організацію, зміст і технології навчання і виховання, про способи взаємодії основних суб’єктів освіти. Освітня парадигма завжди базується на тих чи інших цінностях, що визначають напрям освітнього процесу. І тому досліджуючи і типологізуючи сучасні освітні парадигми, ми пропонуємо застосувати методологічний принцип дворівневої парадигмальної систематики, щодо класифікації сучасних освітніх парадигм.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.