Ірина Утюж » Визначення методологічних основ класифікації освітніх парадигм
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Визначення методологічних основ класифікації освітніх парадигм
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
28.08.2019 |
|
Твір змінено: |
28.08.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(510.3 КБ)
|
|
Опис: |
Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2014. – Вип. 82 (3).
Аналіз освіти як процесу, що розвивається історично, дозволяє теоретично реконструювати в неї стійкі схеми освітньої практики, які називаються парадигмами освіти. Обґрунтовуючи ту або іншу парадигму освіти, соціальна філософія реагує на “виклики” суспільства, особистості, держави, пропонуючи модель освітньої системи, в якій містяться відповіді на питання про цінності і цілі освіти, про функції освіти, про організацію, зміст і технології навчання і виховання, про способи взаємодії основних суб’єктів освіти. Освітня парадигма завжди базується на тих чи інших цінностях, що визначають напрям освітнього процесу. І тому досліджуючи і типологізуючи сучасні освітні парадигми, ми пропонуємо застосувати методологічний принцип дворівневої парадигмальної систематики, щодо класифікації сучасних освітніх парадигм. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|