Олена Уколова » Стилістико-синтаксична організація малої прози Миколи Вінграновського 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Стилістико-синтаксична організація малої прози Миколи Вінграновського
                
        
        
        Дисертація 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2016 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            24.08.2025 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            24.08.2025 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (1.7 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Мета дослідження – з’ясувати й описати особливості стилістико- 
синтаксичної та композиційно-мовленнєвої побудови текстів малої прози  
М. Вінграновського як чинника її змістової організації та засобу вираження  
авторських інтенцій.  
Мета роботи зумовлює реалізацію таких завдань:  
1) визначити типові фігури й прийоми стилістичного синтаксису та  
проаналізувати їхню роль у творенні мовної тканини оповідань  
М. Вінграновського;  
2) схарактеризувати структуру та функції монологічного мовлення як  
чинника змістової організації творів письменника;  
3) дослідити стилістико-синтаксичні особливості художнього діалогу  
в малій прозі М. Вінграновського;  
4) установити функційно-композиційну роль аналізованих форм  
оповіді у втіленні художнього задуму автора;  
5) з’ясувати специфіку взаємодії монологічної та діалогічної форм  
оповіді в побудові оповідань як художніх цілих;  
6) окреслити новаторські ідіостильові риси мови аналізованих творів  
письменника як репрезентанта модерністського напряму.  | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     ВСТУП………………………………………………………………….…..4  
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади дослідження стилістико-синтаксичної  
організації художнього тексту………………………………………………….10  
1.1. Текст як об’єкт лінгвістичного аналізу……………………………..10  
1.1.1. Підходи до вивчення тексту в лінгвістиці.……..…………10  
1.1.2. Ознаки тексту……………………………….………….……16  
1.1.3. Одиниці тексту……………..………………………………..18  
1.2. Художній текст: базові характеристики……………………………19  
1.2.1. Основні категорії художнього тексту…….……….....……19  
1.2.2. Синтаксис художнього тексту ………………………...…...25  
1.3. Діалог і монолог як форми художньої оповідності………………..27  
1.4. Виражальні засоби та стилістичні прийоми експресивного  
синтаксису…………………………………………………………………….….36  
Висновки до розділу 1…………………………………………………….46  
РОЗДІЛ 2. Роль стилістичних фігур та прийомів в організації текстів  
малої прози М. Вінграновського.……………………………………………….47  
2.1. Повтори як ідіостильова домінанта М. Вінграновського………….47  
2.2. Парцеляція…………………………………………………………….65  
2.3. Ампліфікація та градація…………………………………………….70  
2.4. Антитеза………………………………………………………………76  
Висновки до розділу 2…………………………………………………….80  
РОЗДІЛ 3. Монологічне мовлення в оповіданнях М. Вінграновського:  
структура та функції……………………………………………………………..84  
3.1. Власне монологи ………………………………………….................84  
3.2. Внутрішні монологи…………….…………………………………..118  
Висновки до розділу 3…………………………………………….……..130  
РОЗДІЛ 4. Художній діалог та його взаємодія з монологічною формою  
оповіді……………………………….…………………………………………..132  
 
 
3  
 
4.1. Власне діалоги…………………………………………………........132  
4.2. Взаємодія монологічної та діалогічної форм оповіді…………….155  
Висновки до розділу 4………………………………………………...…189  
ВИСНОВКИ……………………………………………………………...191  
ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….194  
ДЖЕРЕЛА………………………………………………………………..224  
СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ…………………………………..224  
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    | 
         Пов'язані автори: 
        
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |