Олена Уколова » Стилістико-синтаксична організація малої прози Миколи Вінграновського
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Стилістико-синтаксична організація малої прози Миколи Вінграновського
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.08.2025 |
|
Твір змінено: |
24.08.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.7 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – з’ясувати й описати особливості стилістико-
синтаксичної та композиційно-мовленнєвої побудови текстів малої прози
М. Вінграновського як чинника її змістової організації та засобу вираження
авторських інтенцій.
Мета роботи зумовлює реалізацію таких завдань:
1) визначити типові фігури й прийоми стилістичного синтаксису та
проаналізувати їхню роль у творенні мовної тканини оповідань
М. Вінграновського;
2) схарактеризувати структуру та функції монологічного мовлення як
чинника змістової організації творів письменника;
3) дослідити стилістико-синтаксичні особливості художнього діалогу
в малій прозі М. Вінграновського;
4) установити функційно-композиційну роль аналізованих форм
оповіді у втіленні художнього задуму автора;
5) з’ясувати специфіку взаємодії монологічної та діалогічної форм
оповіді в побудові оповідань як художніх цілих;
6) окреслити новаторські ідіостильові риси мови аналізованих творів
письменника як репрезентанта модерністського напряму. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………….…..4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади дослідження стилістико-синтаксичної
організації художнього тексту………………………………………………….10
1.1. Текст як об’єкт лінгвістичного аналізу……………………………..10
1.1.1. Підходи до вивчення тексту в лінгвістиці.……..…………10
1.1.2. Ознаки тексту……………………………….………….……16
1.1.3. Одиниці тексту……………..………………………………..18
1.2. Художній текст: базові характеристики……………………………19
1.2.1. Основні категорії художнього тексту…….……….....……19
1.2.2. Синтаксис художнього тексту ………………………...…...25
1.3. Діалог і монолог як форми художньої оповідності………………..27
1.4. Виражальні засоби та стилістичні прийоми експресивного
синтаксису…………………………………………………………………….….36
Висновки до розділу 1…………………………………………………….46
РОЗДІЛ 2. Роль стилістичних фігур та прийомів в організації текстів
малої прози М. Вінграновського.……………………………………………….47
2.1. Повтори як ідіостильова домінанта М. Вінграновського………….47
2.2. Парцеляція…………………………………………………………….65
2.3. Ампліфікація та градація…………………………………………….70
2.4. Антитеза………………………………………………………………76
Висновки до розділу 2…………………………………………………….80
РОЗДІЛ 3. Монологічне мовлення в оповіданнях М. Вінграновського:
структура та функції……………………………………………………………..84
3.1. Власне монологи ………………………………………….................84
3.2. Внутрішні монологи…………….…………………………………..118
Висновки до розділу 3…………………………………………….……..130
РОЗДІЛ 4. Художній діалог та його взаємодія з монологічною формою
оповіді……………………………….…………………………………………..132
3
4.1. Власне діалоги…………………………………………………........132
4.2. Взаємодія монологічної та діалогічної форм оповіді…………….155
Висновки до розділу 4………………………………………………...…189
ВИСНОВКИ……………………………………………………………...191
ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….194
ДЖЕРЕЛА………………………………………………………………..224
СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ…………………………………..224
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|