Тетяна Тверітінова » Історія зарубіжної літератури межі ХІХ–ХХ століть
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Історія зарубіжної літератури межі ХІХ–ХХ століть
Посібник
|
|
|
Написано: |
2022 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
03.05.2024 |
|
Твір змінено: |
03.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(8.9 МБ)
|
|
Опис: |
Вишницька Ю.В., Тверітінова Т.І.
Історія зарубіжної літератури межі ХІХ–ХХ століть: навч.-метод.
посібник для студентів / вид. друге, випр. й доповн. — К. : Київ. ун-т
ім. Б. Грінченка, 2022. — 304 c.
ISBN 978-617-658-040-9
Навчально-методичний посібник «Історія зарубіжної літератури межі
ХІХ–ХХ століть» складається з теоретичного та практичного блоків. Теоретична частина містить матеріал, який подається на лекціях і може бути
використаний для самостійного опрацювання студентами. Друга частина
містить плани практичних занять з інструктивно-методичними рекомендаціями, завданнями та списком літератури до кожної теми. До занять додаються хрестоматійні матеріали, а також наукові дослідження авторів посібника. У цій частині вміщено орієнтовні питання для семестрової форми
контролю, списки художніх текстів та науково-методичної літератури. Для
поглиблення знань про зазначений період наприкінці посібника розміщено
літературознавчий глосарій та синхроністичні таблиці. У посібнику використовуються QR-коди.
Для студентів спеціальності «Філологія» закладів вищої освіти, вчителів
і викладачів зарубіжної літератури. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Історико-літературний коментар до курсу . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Етико-естетична унікальність літератури межі ХІХ–ХХ століть. Складність літературного розвитку перехідного періоду.
Розмаїття літературних напрямів і течій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Натуралізм як літературний напрям у французькій літературі. Е. Золя — теоретик натуралізму та засновник «експериментального роману». Творчий доробок письменника. Епопея «Ругон — Маккари». Вплив ідіостилю братів
Е. та Ж. Гонкурів на літературу декадансу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Декаданс та модернізм: особливості, основні риси, літературні течії. Нова європейська драма. М. Метерлінк — представник бельгійського символізму, засновник символістської драми. Творчість Ш. Бодлера як предтеча символізму.
Символізм та імпресіонізм у поезії: П. Верлен, А. Рембо,
С. Малларме . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Англійська та американська літератури кінця ХІХ — початку
ХХ століть. Г. Джеймс: від реалізму до імпресіонізму. Розмаїття творчого доробку Джека Лондона . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Література Німеччини та Австрії межі століть. Неоромантизм та етноміфологізм драматургії Г. Гауптмана. Література Скандинавії епохи порубіжжя. Драматургія А. Стріндберга та Г. Ібсена. Творчість норвезького «співця кохання»
К. Гамсуна . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
«Срібна доба» російської поезії. Філософсько-естетичні
концепції російського символізму, акмеїзму, футуризму,
імажинізму . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Культурологічні нариси доби . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
kubg.edu.ua
4
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Теми для аудиторної роботи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Тема 1. Е. Золя як теоретик і письменник
французького натуралізму . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Тема 2. Поезія французького символізму . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Тема 3. В. Вітмен як реформатор американської поезії . . . . . . 115
Тема 4. Інтелектуальний роман О. Вайльда
«Портрет Доріана Грея» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129
Тема 5. Новаторство драматургії Г. Ібсена
та М. Метерлінка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149
Теми для самостійного опрацювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 174
Орієнтовні питання до форми
підсумкового контролю . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 248
Список художніх текстів,
рекомендованих для прочитання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249
Рекомендована науково-методична література . . . . . . . . . . 250
ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ ГЛОСАРІЙ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 254
СИНХРОНІСТИЧНІ ТАБЛИЦІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 268
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|