Юлія Твердохліб » Аналіз цільової аудиторії при проведенні інформаційно-психологічної операції
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Аналіз цільової аудиторії при проведенні інформаційно-психологічної операції

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 18.11.2024
Твір змінено: 18.11.2024
Завантажити: pdf див. (141.8 КБ)
Опис: Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія. Політологія. – 2017. – Вип. 19.


У статті подано дефініцію поняттям «цільова аудиторія», «аналіз цільової аудиторії». Висвітлено основні критерії відбору цільової аудиторії для ефективного проведення інформаційно-психологічних операцій держави. Вказано основні етапи процесу проведення аналізу цільової аудиторії.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.