Руслана Труба » Громадсько-педагогічна та наукова діяльність Омеляна Терлецького (1873–1958)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Громадсько-педагогічна та наукова діяльність Омеляна Терлецького (1873–1958)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
19.05.2024 |
|
Твір змінено: |
19.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації – з’ясувати обставини педагогічної діяльності
О. Терлецького в навчальних закладах Австро-Угорщини, Польщі, радянської
України, визначити місце і роль в українському громадському житті,
проаналізувати його історичну спадщину.
Дисертантка поставила перед собою завдання дослідити:
– стан наукової розробки теми для визначення об’єкта й предмета
дослідження та його джерельного забезпечення;
– родинне, суспільне й навчальне середовище в якому формувалися його
національні переконання та історичні погляди;
– сфери прояву громадської активності О. Терлецького (діяльність в
музичних, освітніх, просвітніх, наукових національних інституціях) в контексті
його бачення і розуміння завдань українського руху;
– етапи формування професійної педагогічної кар’єри – від помічника
вчителя гімназії до доцента й завідувача кафедри університету;
– наукову історичну спадщину, яка представлена монографіями,
науковими й численними науково-популярними статтями, посібниками;
– історичну концепцію вченого;
– місце і роль О. Терлецького в соціокультурному, педагогічному й
науковому просторі Галичини кінця ХІХ – першої половини ХХ століття. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ І СКОРОЧЕНЬ …………………….с.2
ВСТУП…….………………………………………………………………………с.4
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ, ДЖЕРЕЛА Й
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ…..с.10
1.1. Історіографія проблеми …………………………………….………..с.10
1.2. Джерельна база ……………………………………………………….с.19
1.3. Загальна методика й основні методи дослідження ………………...с.27
РОЗДІЛ 2. ГРОМАДСЬКО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ………………с.37
2.1. Суспільне та родинне середовище. Навчання у Ярославській та
Стрийській гімназіях………………………………………………………с.37
2.2. Студії у Львівському університеті. Формування світогляду та
становлення історичних поглядів. Початок наукового шляху………….с.41
2.3. Педагогічна діяльність в державних та приватних навчальних
закладах краю……………………………………………………………...с.67
2.4. Культурно-просвітницька робота у таборах для військовополонених
українців у Німеччині (1916–1919 рр.)………………………………….с.90
2.5. Громадська праця у товаристві «Просвіта», Науковому товаристві
імені Шевченка та інших інституціях………………………………….с.111
РОЗДІЛ 3. НАУКОВА СПАДЩИНА ............................................………...с.127
3.1. Історична концепція та історіографічна спадщина……………….с.127
3.2. Науково-публіцистичні праці та громадська діяльність в період
німецької окупації…………………………………………………….…с.158
3.3. Наукова та викладацька робота в радянський
період………………….............................................................................с.170
ВИСНОВКИ………………………………………………………………..….с.190
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ…………….с.198
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|