Наталія Трефяк » Конструктивні складові індивідуального стилю художньої прози Миколи Вінграновського
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Конструктивні складові індивідуального стилю художньої прози Миколи Вінграновського
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.08.2025 |
|
Твір змінено: |
24.08.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації: змоделювати конструктивні складові індивідуального
стилю художньої прози Миколи Вінграновського способом виділення з масиву
її характерних ознак тих ключових чинників, які стають підвалиною
рецептивної оцінки стильового самовияву автора як виключно неповторного.
З метою реалізації поставленої мети плануємо розв’язати такі завдання:
• з’ясувати сутність категорії «літературний стиль» та визначити стрижневі
складові індивідуальної стильової манери, увиразнюючи важливість їх
читацького осягнення для адекватної рецептивної оцінки;
• окреслити «рецептивні ресурси» стилю прози Миколи Вінграновського
методом характеристики різнорівневих складників її внутрішньої стильової
гетерогенності;
• проаналізувати родо-жанрові, образно-асоціативні та сюжетно-
композиційні засоби реалізації своєрідності авторського стилю прози
письменника;
• змоделювати загальні закономірності впливу художнього слова
Миколи Вінграновського на формування естетичного діалогу між автором та
читачем;
• виокремити композиційні стратегії авторського тексту прози
Миколи Вінграновського, враховуючи ключову для його авторського
самовияву кінематографічну й поетичну діяльність;
• окреслити стильову континуальність прози Миколи Вінграновського як
провідну умову адекватної рецепції. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………………...
РОЗДІЛ 1. АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КАТЕГОРІЇ
СТИЛЮ………………………………………………………………………
1.1. Стиль як „єдність багатоманіття”: діалектична закономірність
його формування та рецептивної інтерпретації…………………………
1.2. Сюжетно-композиційний, троповий та мовленнєвий „носії”
стилю в аспекті дихотомії загального й індивідуального……………...
1.3. „Рецептивні ресурси” письменницького стилю Миколи
Вінграновського…………………………………………………………...
1.4. Синтез літературного та кінематографічного первнів у
індивідуальній стильовій манері прози Миколи Вінграновського…….
Висновки до першого розділу……………………………………………
РОЗДІЛ 2. ТЕКСТОВИЙ ПРОСТІР ПРОЗИ МИКОЛИ
ВІНГРАНОВСЬКОГО ЯК ФЕНОМЕН СТИЛЮ………………………
2.1. Ліризм оповідної стратегії…………………………………………...
2.2. Авторський текст як видозміна жанрового канону………………...
2.3. Своєрідність образної системи авторського письма……………….
2.4. Функція ліричного компонента сюжетно-композиційної
моделі………………………………………………………………………
Висновки до другого розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ 3. СУЧАСНА РЕЦЕПТИВНА ВЕРСІЯ ПРОЗИ МИКОЛИ
ВІНГРАНОВСЬКОГО……………………………………………………...
3.1. Художнє письмо Миколи Вінграновського: простір естетичного
діалогу з читачем………………………………………………………….
3.2. Вплив стратегій авторського тексту на творче сприйняття
композиційної моделі……………………………………………………..
3.3. Рецептивна функція монтажних прийомів у прозі митця…………
3.4. Стильова континуальність прози Миколи Вінграновського як
провідна умова адекватної рецепції……………………………………...
Висновки до третього розділу…………………………………………....
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………..
3
14
15
28
39
50
60
63
64
75
87
100
114
117
118
129
140
151
162
164
172
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|