Олександр Томаченко » Політика України у галузі шкільної історичної освіти (1991–2009 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Політика України у галузі шкільної історичної освіти (1991–2009 рр.)
Праця
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
12.04.2017 |
|
Твір змінено: |
13.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації полягає у тому, щоб на підставі виявлених та опрацьованих джерел, наукової літератури дослідити політику України протягом 1991–2009 рр. у галузі шкільної історичної освіти.
Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання:
– узагальнити стан наукового вивчення теми, її джерельну базу та методологічні засади дослідження;
– висвітлити причини, сутність, способи, результати переосмислення історичного минулого України на початку її незалежності, роль цього процесу в системі взаємозв’язків «суспільство – влада – історична наука – шкільна історична освіта»;
– проаналізувати нормативно-правове підґрунтя викладання в українській школі нового бачення історії;
– розкрити діяльність державних органів, наукових, освітніх установ щодо оновлення протягом 1991–2009 рр. змісту шкільних навчальних програм з історії, його відображення у підручниках та посібниках;
– показати внесок представників академічної науки, педагогічної спільноти в оптимізацію змісту та викладання курсів історії у загальноосвітній школі;
– розглянути ставлення української громадськості до нових підходів стосовно змісту й подачі у школі історії України та всесвітньої історії;
– узагальнити досягнення та проблеми політики України 1991–2009 рр. у галузі шкільної історичної освіти, запропонувати практичні рекомендації щодо її удосконалення в сучасних умовах. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ............................................................... 3
ВСТУП ..................................................................................................................... 5
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ, ДЖЕРЕЛА, МЕТОДОЛОГІЯ
ДОСЛІДЖЕННЯ ............................................................................ 13
1.1. Стан наукового вивчення теми ..................................................................... 13
1.2. Джерельна база ............................................................................................... 32
1.3. Методологія .................................................................................................... 46
Висновки до розділу 1 .......................................................................................... 56
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ТА ЗАКОНОДАВЧИХ
ОСНОВ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ .............................................. 58
2.1. Причини, сутність, способи, результати переосмислення
історичного процесу ...................................................................................... 58
2.2. Творення нормативно-правової бази шкільних курсів історії .................. 83
Висновки до розділу 2 ........................................................................................ 116
РОЗДІЛ 3. НАУКОВЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ.
РЕАКЦІЯ СУСПІЛЬСТВА......................................................... 120
3.1. Оновлення змісту навчальних програм та його
відображення у підручниках й посібниках ............................................... 120
3.2. Сприйняття громадськістю нових підходів до викладання історії ......... 153
Висновки до розділу 3 ........................................................................................ 173
ВИСНОВКИ ....................................................................................................... 176
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...................................................... 182
ДОДАТКИ ........................................................................................................... 258
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|