Олександр Томаченко » Політика України у галузі шкільної історичної освіти (1991–2009 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Політика України у галузі шкільної історичної освіти (1991–2009 рр.)

Праця
Написано: 2015 року
Розділ: Історична
Твір додано: 12.04.2017
Твір змінено: 13.04.2017
Завантажити: pdf див. (2 МБ)
Опис: Мета дисертації полягає у тому, щоб на підставі виявлених та опрацьованих джерел, наукової літератури дослідити політику України протягом 1991–2009 рр. у галузі шкільної історичної освіти.

Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання:
– узагальнити стан наукового вивчення теми, її джерельну базу та методологічні засади дослідження;
– висвітлити причини, сутність, способи, результати переосмислення історичного минулого України на початку її незалежності, роль цього процесу в системі взаємозв’язків «суспільство – влада – історична наука – шкільна історична освіта»;
– проаналізувати нормативно-правове підґрунтя викладання в українській школі нового бачення історії;
– розкрити діяльність державних органів, наукових, освітніх установ щодо оновлення протягом 1991–2009 рр. змісту шкільних навчальних програм з історії, його відображення у підручниках та посібниках;
– показати внесок представників академічної науки, педагогічної спільноти в оптимізацію змісту та викладання курсів історії у загальноосвітній школі;
– розглянути ставлення української громадськості до нових підходів стосовно змісту й подачі у школі історії України та всесвітньої історії;
– узагальнити досягнення та проблеми політики України 1991–2009 рр. у галузі шкільної історичної освіти, запропонувати практичні рекомендації щодо її удосконалення в сучасних умовах.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.