Олена Ткачук » Мультикультурна ідентичність Джозефа Конрада: критично-типологічні виміри
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Мультикультурна ідентичність Джозефа Конрада: критично-типологічні виміри
Праця
|
|
|
Написано: |
2018 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
12.10.2019 |
|
Твір змінено: |
12.10.2019 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(82.6 МБ)
|
|
Опис: |
Ткачук О. П.
Мультикультурна ідентичність Джозефа Конрада: критично-типологічні виміри : монографія / О. П. Ткачук ; наук. ред. Р. П. Радишевський. – Київ : Талком, 2018. – 480 с.
ISBN 978-617-7685-37-0
Монографія присвячена проблемі національно-культурної ідентичності творчості англійського класика польського походження Джозефа Конрада в аспекті мультикультуралізму та інтеграції в англійське художнє, мистецьке та інтелектуальне середовище. Структуровані окремі напрями конрадознавства в критично-типологічних вимірах, підпорядковані парадигмам англійської, польської та української національно-культурних ідентичностей. Компаративістичне дослідження здійснено на перетині літературознавства, антропології, філософії, соціології культури та соціальної психології. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами зарубіжної літератури. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5
Розділ I. МУЛЬТИКУЛЬТУРНІСТЬ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА . . . .13
1.1 Понятійний зміст мультикультурності . . . . . . . . . . . . .13
1.2 Національно-культурна ідентичність:
мультикультурні страти . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
1.3. Aкультурація: форми, фази, варіанти . . . . . . . . . . . . . .36
Розділ II. ПОЛЬСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ ДЖОЗЕФА КОНРАДА:
ПАРАДОКСИ І ЗАКОНОМІРНОСТІ . . . . . . . . . . . . . . . . .49
2.1. Національно-культурні сегменти ідентичності
Джозефа Конрада . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .49
2.2. «Вестернізм» польського культурного коду . . . . . . . .88
2.3. Християнізм Джозефа Конрада як чинник
польської парадигми . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .114
2.4. Домінанта художньої мультикультурності . . . . . . . . .142
2.5. Українська складова культурної толерантності
Джозефа Конрада . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .156
2.5.1. Україна як «мала вітчизна»: засоби моделювання . 156
2.5.2. Україна Джозефа Конрада:
культурно-міфологічний вимір . . . . . . . . . . . . .164
Розділ III. АНГЛІЙСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ
ДЖОЗЕФА КОНРАДА: АЛГОРИТМ АКУЛЬТУРАЦІЇ . . . .173
3.1. Англійська мовна ідентичність Джозефа Конрада
в контексті дихотомії «свій – чужий». . . . . . . . . . . . . . .173
3.2. Кодекс англійського джентльмена: модифікація /
трансформація польського шляхетства . . . . . . . . . . . .197
3.3. Прийоми і засоби художньої мультикультурності . .216
3.3.1. Мотиви морської прози . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .216
3.3.2. Ґендерна специфіка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .228
3.3.3. Колоніальний дискурс . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .242
3.3.4. Романтичний / неоромантичний бекграунд . . .263
3.3.5. Особливості психологічної оповіді . . . . . . . . . . .275
Розділ IV. МУЛЬТИКУЛЬТУРНА ТИПОЛОГІЯ
КРИТИЧНОЇ КОНРАДОЗНАВЧОЇ ДУМКИ . . . . . . . . . . .288
4.1. Мультикультурний контекст творчості
Джозефа Конрада в рецепції зарубіжної критики . . .288
4.2. Проблема конрадознавства в українській науці
про літературу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .334
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .361
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .365
ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .457
СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .476
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|