Андрій Ткачук » Вишкіл і виховання в кадетських корпусах на території України (1840-1920 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Вишкіл і виховання в кадетських корпусах на території України (1840-1920 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
21.04.2024 |
|
Твір змінено: |
21.04.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – на основі аналізу джерел і наукової літератури
узагальнити історичний досвід діяльності кадетських корпусів, визначити
суспільно-політичні фактори, що впливали на ефективність їх навчально-
виховної роботи.
Для досягнення мети дисертант поставив перед собою такі дослідницькі
завдання:
- з’ясувати стан наукової розробки проблеми;
- проаналізувати коло історичних джерел та визначити їхній
інформаційний потенціал;
- висвітлити основні етапи діяльності кадетських корпусів на території
України;
- розкрити організацію і зміст навчального процесу цих військово-
навчальних закладів;
- проаналізувати склад кадрів педагогічних працівників, рівень їх
професійної підготовки;
- охарактеризувати зміст та основні напрями виховної роботи в
Київському, Полтавському, Одеському і Сумському корпусах;
- визначити місце і роль кадетських корпусів у системі підготовки
військових кадрів;
- дослідити життєвий шлях вихованців кадетських корпусів на території
України. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ 4
Розділ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ ТА ДЖЕРЕЛЬНА
БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ
9
1.1. Стан наукової розробки теми 9
1.2. Характеристика використаних джерел 20
Розділ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ДІЯЛЬНОСТІ КАДЕТСЬКИХ
КОРПУСІВ
25
2.1. Створення Полтавського і Київського кадетських
корпусів
25
2.2. Реорганізація кадетських корпусів у військові гімназії 41
2.3. Кадетські корпуси на території України наприкінці
ХIХ– на початку XX ст.
56
2.4. Кадетські корпуси в 1917-1920 рр. 68
Розділ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В
КАДЕТСЬКИХ КОРПУСАХ
79
3.1. Організація і зміст навчальної діяльності 79
3.2. Викладацький склад корпусів 101
Розділ 4. ВИХОВНА РОБОТА В КАДЕТСЬКИХ КОРПУСАХ 125
4.1. Особливості системи корпоративного виховання 125
4.2. Зміст духовно-морального виховання 144
4.3. Основні напрямки фізичного виховання 159
Висновки 169
Додатки 183
Список використаних джерел 190
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|