Лариса Ткаченко » Виховні концепти й особливості поетики української дитячої поезії початку ХХ ст. (на матеріалі творчості Марійки Підгірянки, Олександра Олеся, Миколи Вороного)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Виховні концепти й особливості поетики української дитячої поезії початку ХХ ст. (на матеріалі творчості Марійки Підгірянки, Олександра Олеся, Миколи Вороного)

Дисертація
Написано: 2008 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 29.06.2024
Твір змінено: 29.06.2024
Завантажити: pdf див. (610.1 КБ)
Опис: Мета дослідження – з’ясувати виховні концепти й особливості
поетики української дитячої поезії початку ХХ ст. на матеріалі творчості
Марійки Підгірянки, О.Олеся, М.Вороного. Зміст аналізованих творів є
переважно виховним, а особливості форми спричинені адресованістю
малому читачеві і самобутністю творчої манери автора.
Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
• окреслити теоретичні засади діалогічного прочитання поезії для
дітей;
• вивчити педагогічні – виховні та дидактичні – аспекти віршованої
творчості Марійки Підгірянки, О.Олеся, М.Вороного;
• схарактеризувати жанрове різноманіття творів цих авторів для дітей

;

• визначити способи реалізації естетично-психологічних принципів
гри та діалогу в конкретних художніх текстах;
• дослідити ключові образи поезії для дітей Марійки Підгірянки, О.
Олеся, М Вороного;
• розглянути тексти названих авторів в аспекті індивідуальної
поетики.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
Пов'язані автори:
Вороний Микола
Олесь Олександр
Підгірянка Марійка
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.