Сергій Терно » Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії)
Посібник
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
28.01.2024 |
|
Твір змінено: |
28.01.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Терно С. О.
Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. — Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. — 105 с.
ISBN 978-966-599-343-8
В основу запропонованої автором теорії розвитку критичного мислення покладений ідеалізований об’єкт — модель критичного мислення. Відповідно до системного підходу в спроектованій моделі відображені властивості, склад, функція та генезис критичного розмірковування. Сформульовано методичні рекомендації для вчителів з розвитку критичного мислення учнів. Запропонована система роботи сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів та забезпечить ефективну роботу вчителя з розвитку критичного мислення учнів.
Для викладачів, науковців, методистів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами суспільствознавчої освіти. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова.................................................4
1. Обгрунтування необхідності створення теорії............5
2. Поняття "критичне мислення*...........................19
3. Основні положення теорії..............................ЗО
Післямова................................................62
Список використаних джерел...............................65
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|