Володимир Тарасов » Візуальна публіцистика як історичне джерело. Альманах «ДіПініада». 1946-1947
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Візуальна публіцистика як історичне джерело. Альманах «ДіПініада». 1946-1947

Праця
Написано: 2016 року
Розділ: Наукова
Додав: VladVV_1977
Твір додано: 05.02.2018
Твір змінено: 05.02.2018
Завантажити: pdf див. (15.8 МБ)
Опис: У центрі уваги автора – самвидавний сатиричний проект «ДіПініада» харківського поета та інженера Владислава Елліса (1913-1975) і московського художника Володимира Одінокова, яких упродовж другої половини 1940-х років поєднала доля у спільному просторі табору для переміщених осіб (ДіПі / DPs) Пазінг-Мюнхен американської зони окупації Німеччини. Альманах мав формат сатиричної стінівки та у встановлених документально хронологічних межах виходив упродовж 1946-1947 рр.
Особливості повсякденного життя переміщених осіб формувалися в умовах мінливого, надзвичайно нестабільного післявоєнного часу. Сатирична загостреність «ДіПініади» є
частиною цього складного комплексу протиріч, що суттєво впливає на характер сюжетики та побудову образів головних дійових персонажів альманаху. Запропоноване дослідження є лише першим кроком в аналізі цікавого та важливого проекту для розуміння сутності візуальної репрезентації культури ДіПі.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.