Володимир Тарасов » Візуальна публіцистика як історичне джерело. Альманах «ДіПініада». 1946-1947
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Візуальна публіцистика як історичне джерело. Альманах «ДіПініада». 1946-1947
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
VladVV_1977
|
|
Твір додано: |
05.02.2018 |
|
Твір змінено: |
05.02.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(15.8 МБ)
|
|
Опис: |
У центрі уваги автора – самвидавний сатиричний проект «ДіПініада» харківського поета та інженера Владислава Елліса (1913-1975) і московського художника Володимира Одінокова, яких упродовж другої половини 1940-х років поєднала доля у спільному просторі табору для переміщених осіб (ДіПі / DPs) Пазінг-Мюнхен американської зони окупації Німеччини. Альманах мав формат сатиричної стінівки та у встановлених документально хронологічних межах виходив упродовж 1946-1947 рр.
Особливості повсякденного життя переміщених осіб формувалися в умовах мінливого, надзвичайно нестабільного післявоєнного часу. Сатирична загостреність «ДіПініади» є
частиною цього складного комплексу протиріч, що суттєво впливає на характер сюжетики та побудову образів головних дійових персонажів альманаху. Запропоноване дослідження є лише першим кроком в аналізі цікавого та важливого проекту для розуміння сутності візуальної репрезентації культури ДіПі. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова
Повсякденне чи візуальне?
Розділ перший
Історіографія, джерельна база
та методи дослідження
Розділ другий
Переміщені особи (ДіПі /DPs) у структурі
повоєнного світу
Розділ третій
Сатиричний альманах «ДіПініада» як візуальне
історичне джерело
Розділ четвертий
Повсякденна комунікація ДіПі
у дзеркалі візуальної публіцистики:
«чорний ринок» та бартерний обмін
Післямова
Межі репрезентативності
візуального історичного джерела
Джерела та література
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|