Надія Сварич » Еволюція художньо-естетичних пошуків Івана Андрусяка
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Еволюція художньо-естетичних пошуків Івана Андрусяка
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
12.04.2017 |
|
Твір змінено: |
12.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – здійснити комплексний аналіз різножанрових творів Івана
Андрусяка, виявити риси авторської художньої самобутності та простежити
процес еволюції естетичних поглядів і художніх шукань митця.
Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
- осмислити домінанти авторського ідіостилю крізь систему образів та
мотивів ліричних творів Івана Андрусяка;
- проаналізувати проблематику та жанрові модифікації малої і великої прози
письменника;
- дослідити проблемно-тематичний комплекс його есеїстичних творів;
- запропонувати концептуальне бачення творчої особистості митця та
еволюції його ідейно-естетичних поглядів;
- визначити місце Івана Андрусяка в контексті творчості дебютантів
дев’яностих років. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ ………………………………………………………………………………........3
Розділ 1. Творчість Івана Андрусяка в контексті українського літературного
процесу другої половини ХХ – початку ХХІ ст.……………....................................9
1.1. Передумови становлення митця на тлі загальних тенденцій української
літератури межі століть………………………..…………………………..........9
1.2. Рецепція творчості Івана Андрусяка в літературознавчих студіях.………...31
Розділ 2. Індивідуально-авторська світоглядна концепція в поетичному доробку
Івана Андрусяка……………………………………….……………………..………..42
2.1. Поетичне бачення світу в ранній творчості митця .......……………………...42
2.2. Інтерпретація сучасної дійсності та внутрішнього стану героя у збірках
«Депресивний синдром» і «Отруєння голосом»……………………………..49
2.3. Філософське осмислення буття крізь систему концептуальних образів збірок
«Шарґа» і «Повернення в Ґалапаґос»…………………………………………72
2.4. Змістова багатоплановість і світоглядно-естетичні домінанти збірок «Дерева
і води» та «Часниковий сік»………………………………………..……….…86
2.5. Художньо-естетична палітра збірок «Писати мисліте» і «Неможливості
мови»……………………………………………………………………...…...103
2.6. Образно-поетична картина світу пейзажно-філософської лірики
Івана Андрусяка ………………………………………………………………116
Розділ 3. Репрезентація художньо-естетичних пошуків Івана Андрусяка в межах
прозових жанрів..…………………………………………………………………….127
3.1. Психологізм творів малої прози та драматичного етюду «Правитель
рептилій»………………………………………………………………………127
3.2. Жанрові варіації та проблематика великої прози Івана Андрусяка ………141
3.3. Багатоаспектність тематики жанрових моделей есеїстики письменника…162
Висновки……………………………………………………………………………...171
Список використаних джерел……………………………………………………….176
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|