Лілія Сусол » Необароковий компонент поетики Ліни Костенко
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Необароковий компонент поетики Ліни Костенко
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2012 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
21.05.2025 |
|
Твір змінено: |
21.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження визначити специфіку втілення необарокових
естетичних категорій образно-світоглядного осмислення дійсності в поезії та
прозі Л. Костенко.
Основні завдання праці, зумовлені поставленою метою:
– з’ясувати типологічні зв’язки між світобаченням та основними
рисами поетики українського літературного бароко та необароко як
світоглядно-стильовою тенденцією, виявленою в поетичному
дискурсі Ліни Костенко;
– окреслити синтетичність природи необарокового універсального
творення літератури як естетичного феномену в семіосфері Ліни
Костенко, що має джерела в естетиці барокового книгодрукування
та сугестійності музично-мистецького барокового мислення;
– визначити ґенезу та ознаки необарокової поетики прозового роману
Ліни Костенко;
– проаналізувати особливості поезії Ліни Костенко як митця ХХІ ст. в
духовно-інтелектуальній площині «бароко-необароко». |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………..……..3
РОЗДІЛ 1 НЕОБАРОКОВЕ ХУДОЖНЄ МИСЛЕННЯ ЯК ЯВИЩЕ
УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ЕСТЕТИКИ…..………………………..10
1.1. Українське бароко та необароко. Загальна постановка проблеми…..…..10
1.2. Культура українського сміхового бароко та необароко
в контексті осмислення творчого універсуму Ліни Костенко ………….24
1.3. Фольклорне та міфологічне начало як базис барокової та необарокової
поетики в українському художньо-літературному дискурсі ……............37
1.4. «Поет для епох» – необарокова присутність творчого феномену
Ліни Костенко в ХХІ столітті……………………………………………...49
РОЗДІЛ 2 РОМАН ЛІНИ КОСТЕНКО «ЗАПИСКИ УКРАЇНСЬКОГО
САМАШЕДШЕГО»: НЕОБАРОКОВІ ЕСТЕТИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ…......69
2.1. Феномен прозового роману Ліни Костенко в контексті
національно-культурної ідентичності та літературної традиції….……...69
2.2. «Записки українського самашедшого» Ліни Костенко:
музичний компонент універсальних символів на тлі епохи……………..86
2.3. Необарокове втілення духовного світу молодої людини
в прозовому романі Ліни Костенко……..………………...……………...103
РОЗДІЛ 3 НЕОБАРОКОВЕ НАЧАЛО В ПОЕЗІЇ
ЛІНИ КОСТЕНКО МЕЖІ ТИСЯЧОЛІТЬ ..………………………………129
3.1. Необарокові тенденції в мультикультурному універсумі поезії
Ліни Костенко…………………………………………………………......129
3.2. Поетика назв збірок поезій Л. Костенко «Річка Геракліта» й
«Мадонна перехресть» у необароковому дискурсі……….……..……...148
3.3. Феномен літературної класики в контексті необарокової поетики….....169
ВИСНОВКИ…………...…………………………………………………....….191
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...196
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|