Богдан Ступарик » Школі - національне виховання молоді (вибрані статті)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Школі - національне виховання молоді (вибрані статті)
Стаття
|
|
|
Написано: |
2005 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
29.05.2018 |
|
Твір змінено: |
29.05.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(7.6 МБ)
|
|
Опис: |
Ступарик Б.М. Школі - національне виховання молоді (вибрані статті). - Івано-Франківськ: Плай, 2005. - 283 с.
У збірнику вміщено статті відомого українського вченого, доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента АПН України Богдана Михайловича Ступарика, в яких розглянуто становлення й розвиток української школи, діяльність відомих педагогів, проаналізовано окремі питання сучасного шкільництва.
Видання може бути використане в навчальному процесі, в університетських наукових студіях. Для педагогів, студентів, широкого читацького загалу. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ..................................................................................................... С. 4
Передмова............................................................................................... С 6
РОЗДІЛІ. Історія освіти
Освітньо-виховні традиціїГалицько-Волинської держави - важливе
джерело для сучасної теорії та практики національного
виховання................................................................................................. С.9
Еволюція сутності терміна „українізація школи "у X IX - X X с т ... С. ІЗ
Ідея “націоналізаціїшколи ” в українській педагогіці............................ С.23
Про паралелізму розвитку українського шкільництва....................... С. 26
Про двомовні (утраквістичні) школи в Галичині................................ С..37
Розвиток гімназійної освіти в Галичині................................................ С.42
ГЦотаке “педагогічнесіменшце”?......................................................... С.55
Коли засновано Львівський університет ?............................................. С. 58
Учнівське самоуправління як засіб громадянського виховання в школах
Галичини на початку XX ст..................................................................... С.83
Підготовка вчителів у Галичині в XIX столітні................................. С 90
Боротьба за українську школу в Гатчині на початку 30-х років
X X ст......................................................................................................... С.99
Ііротиіикіїьна акція у 1933-1934роках............................................... С.105
Перший педагогічний конгрес у Львові..................................................С.110
Шкільництво Галичини в роки Другої світової війни.............................С. 120
Роль “Просвіти”в підвищенні освітнього рівня населення
Галичини..................................................................................................... С. 125
Діяльність “Рідної школи” в міжвоєнну добу.........................................С. 132
РОЗДІЛ II. Теорія та практика національного виховання й освіти
Національна школа - гарант процвітання і суверенності української
держави......................................................................................................С.147
Українська національна школа: нова парадигма вартостей.............С.150
Виховні ідеали українців..........................................................................С. 162
До питання промету національного виховання................................. С. 165
Деякі питання національного виховання школярів..............................С.172
Громадянське виховання сучасної молоді..............................................С.178
Управлінський цикл..................................................................................С.192
Шляхи реформування іикільніпргші в Україні....................................... С.199
Підготовка вчителя в системі університетської освіти..................С.20І
Деякі питання вдосконалення післядипломної освіти........................С.206
РОЗДІЛ III. Педагогіка в іменах (персона, іїї)
Проблеми освіти дорослих у працях Степана Сірополка................ С.211
Михайло Галущинський-український педагог і громадський діяч... С.222
Український педагог. Олекса Іванчук.................................... С 231
ГугоКоллонтай і шкільництво в Україні.............................................С.236
Вищии курс народної освіти імені С. Смаль-Стоцького в
Чернівцях....................................................................................................С246
Національна ідея в працях українських педагогів XX століття........С.250
Мирослав Стельмахович - вчений, організатор науки......................С.260
Національна школа: з порога вічності — у .майбутнє (замість
післямови) ........................................................................... 266
Література та джерела..................................................... С 288
Словник маловживаних термінів, які зустрічаються в текстах. С. 299
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|