Ірина Стребкова » Мистецьке життя Вижниччини другої половини ХХ - початку ХХІ століття
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Мистецьке життя Вижниччини другої половини ХХ - початку ХХІ століття
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
12.07.2024 |
|
Твір змінено: |
12.07.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(11.6 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – на основі аналізу широкої джерельної бази,
передусім архівних фондів, музейних збірок, свідчень учасників творчого
процесу, попередніх наукових досліджень, розкрити загальну картину та
виокремити характерні риси культурно-мистецького життя Вижниччини
зазначеного періоду; з’ясувати роль і місце цього осередку в національній
культурі.
Для досягнення мети поставлені такі завдання:
‒ проаналізувати стан дослідження мистецького життя Вижниччини;
‒ встановити специфіку мистецької культури осередку на тлі
історичного розвитку краю;
‒ визначити передумови відкриття різьбярської школи у Вижниці;
‒ з’ясувати вплив освітніх закладів і музеїв на соціально-культурні
процеси регіону;
‒ охарактеризувати внесок видатних мистецьких діячів регіону;
‒ окреслити напрями творчих пошуків вижницьких майстрів;
‒ висвітлити діяльність окремих установ, товариств і приватних осіб у
сфері мистецької творчості й освіти;
‒ виявити роль провідних педагогів у розвитку регіонального
художнього середовища. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………………..…... 4
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ, ДЖЕРЕЛА ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Стан дослідження теми……………………………………………………... 9
1.2. Методологія і джерела дослідження……………………………………..... 19
РОЗДІЛ 2. З ІСТОРІЇ МИСТЕЦЬКОГО ЖИТТЯ НА ВИЖНИЧЧИНІ
2.1. Соціально-культурні й етнічні передумови формування мистецького
життя Вижниччини у період Молдавського князівства (до 1775 р.)……………
25
2.2. Формування культурно-мистецьких інституцій у Вижницькому повіті в
австрійський період (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)…………………………...
31
2.3. Специфіка мистецьких процесів регіону у міжвоєнний період (1918 –
1940 рр.)…………………………………………………………….……………...
45
РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ КУЛЬТУРНОГО ЖИТТЯ КРАЮ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ
ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
3.1. Становлення і функціонування Вижницького училища прикладного
мистецтва…………………………………………………………………………....
61
3.2. Пріоритетні напрямки навчання у Вижницьких дитячих школах
мистецтв…………………………………………………………………………………
81
3.3. Розвиток мережі музеїв, охорона пам’яток................................................ 89
РОЗДІЛ 4. НАЦІОНАЛЬНА СПРЯМОВАНІСТЬ І МІСЦЕВІ ОСОБЛИВОСТІ
ТВОРЧОСТІ МИТЦІВ ВИЖНИЧЧИНИ
4.1. Відродження давніх прийомів, мотивів і нові тенденції у творах майстрів
декоративно-прикладного мистецтва……………………………………………..….. 107
4.2. Реалізм і авангардні пошуки в станковому мистецтві…………………..….. 126
4.3. Специфіка розвитку нових для Вижниччини видів творчості ………….…. 141
ПІДСУМКОВІ ВИСНОВКИ………………………………………………………..…. 164
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ І ЦИТОВАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………... 169
ДОДАТКИ:
АЛЬБОМ ІЛЮСТРАЦІЙ
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|