Світлана Сторчеус » Афро-американська ідентичність у детективах В. Мослі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Афро-американська ідентичність у детективах В. Мослі
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
12.04.2017 |
|
Твір змінено: |
12.04.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації полягає у вивченні особливостей репрезентації ідентичності
афро-американців у чорному детективі В. Мослі, представленому циклом творів про
Єзекіїля Роулінза, а також основних принципів і тенденцій еволюції цього
жанрового різновиду з позиції визнання культурного розмаїття.
Реалізація цієї мети передбачає виконання наступних завдань:
– окреслити особливості рецепції творчості В. Мослі в науково-
критичній думці;
– проаналізувати та узагальнити основні теоретичні підходи до
класифікації детективу;
– показати, як зміна культурних парадигм від універсалістської
монокультурної на мультикультурну вплинула на визначення
художньо-естетичної цінності афро-американського детективу;
– розглянути основні закономірності еволюції традиції чорного
детективу і визначити в ній місце детективу В. Мослі;
– схарактеризувати, як поєднання афро-американської літературної
традиції з формульними конвенціями «крутого» детективу вплинуло
на змістову й поетикальну парадигми творів В. Мослі;
– розкрити особливості ідентичності чорних персонажів у її різних
проявах: етнокультурному, професійному, соціальному, гендерному,
сімейному, загальнолюдському, особистісному;
– визначити характер ідентичності героїв афро-американців,
простежити вплив на її трансформацію історичного контексту,
процесів поглиблення міжкультурної взаємодії та комунікації. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ………………………………………………………………………………………2
ВСТУП…………………………………………………………………………………......4
РОЗДІЛ 1. АФРО-АМЕРИКАНСЬКИЙ ДЕТЕКТИВ: ІДЕЙНО-ЕСТЕТИЧНІ ТА
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ҐЕНЕЗИ ТА ЕВОЛЮЦІЇ
1.1. Творчість В. Мослі в дзеркалі літературно-теоретичної і критичної думки…….12
1.2. Сучасні концепції та підходи до класифікації детективу як жанру популярної
літератури…………………………………………………………………………………26
1.3. Афро-американський детектив: художні особливості та основні етапи
еволюції…………………………………………………………………………………...35
1.4. Проблема ідентичності в дискурсі афро-американського детективу…………….57
Висновки до розділу 1……………………………………………………………………71
РОЗДІЛ 2. ПОШУКИ ГЕРОЄМ ВЛАСНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДЕТЕКТИВАХ
В. МОСЛІ
2.1. Художньо-світоглядні особливості самоідентифікації героя у повісті «На
риболовлі»………………………………………………………………………………...75
2.2. Своєрідність проявів ідентичності героя як детектива у романах «Диявол у
синьому» і «Червона смерть»……………………………………………………………86
2.3. Специфіка опозиції маскулінність / фемінність у романах «Білий метелик» і
«Чорна Бетті» в контексті проблеми гендерної ідентичності…………………….....105
2.4. Роль афро-американських автохтонних традицій у творах «Маленький рудий
пес» і «Шість історій про Ізі Роулінза»………………………………………….…….116
Висновки до розділу 2 ………………………………………………………………….126
РОЗДІЛ 3. ІДЕНТИФІКАЦІЙНА МАТРИЦЯ ГЕРОЯ У ВИМІРІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ
І КОЛЕКТИВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
3.1. Колективна та індивідуальна ідентичності героїв у романах «Поганий хлопець
Бролі Браун» і «Крихітка з пурпуровим волоссям»…………………………………..131
3.2. Ідентифікаційна матриця протагоніста в контексті міжрасових відносин у
детективі «Поцілунок дівчини кольору кориці»……………………………………...142
3.3. Криза ідентичності головного героя в романі «Білявка Фейс»…………………150
Висновки до розділу 3 …………………………………………………………………160
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ……………………………………………………………….163
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………………171
ДОДАТКИ……………………………………………………………………………….189
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|