Галина Стефанюк » Шкільництво в Західній Україні під час німецької окупації (1941-1944 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Шкільництво в Західній Україні під час німецької окупації (1941-1944 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2004 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
12.05.2024 |
|
Твір змінено: |
12.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(922.5 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційного дослідження полягає в комплексному вивченні та
об’єктивному висвітленні становища і головних тенденцій розвитку шкільництва
на західноукраїнських землях в період німецької окупації.
Реалізація означеної мети дослідження вимагала розв'язання таких
взаємообумовлених завдань:
з’ясувати суть і характер встановленого на західноукраїнських землях
нацистського окупаційного режиму та його вплив на функціонування системи
шкільництва;
дослідити ставлення українських суспільно-політичних чинників до
проблем розвитку національної культури взагалі та освіти зокрема на вказаній
території;
6
показати особливості становлення української школи в умовах “нового
порядку”;
проаналізувати зміст навчально-виховної діяльності української школи
досліджуваного періоду;
висвітлити політику нацистського режиму стосовно формування
українських педагогічних кадрів та її наслідки.
Загальноцільова установка полягає в тому, щоб становище і розвиток
шкільництва розглядати у взаємозв'язку з громадсько-політичним, духовним і
культурним життям українського народу. Отже, автор досліджує історичний, а не
педагогічний аспект даної проблеми. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ ...................................................................................................4
Розділ 1. Джерела та історіографія проблеми
1.1. Історіографія дослідження..........................................................11
1.2. Джерельна база ............................................................................26
Розділ 2. Встановлення німецького окупаційного режиму та його
освітня політика....................................................................................38
Розділ 3. Українські суспільно-політичні чинники в боротьбі за
національну школу
3.1. Громадські організації у формуванні системи
освіти.......................................................................................................61
3.2. Програмні засади та діяльність ОУН у розвитку
шкільництва............................................................................................79
Розділ 4. Діяльність навчальних закладів у період
німецької окупації
4.1. Становлення системи шкільних закладів......................................95
4.2. Організація та зміст навчально-виховної роботи в школах.......117
4.3. Суспільна діяльність учителів та підвищення їх фахового
рівня .......................................................................................................143
Висновки ...............................................................................................164
Список використаних джерел .............................................................173
Додатки ................................................................................................201
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|