Лариса Стасюк » Трансформація феномена українського кальвінізму в системі міжкультурних взаємодій
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Трансформація феномена українського кальвінізму в системі міжкультурних взаємодій
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
23.05.2024 |
|
Твір змінено: |
23.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(464 КБ)
|
|
Опис: |
Мета і завдання дослідження. Основна мета дослідження полягає в
здійсненні комплексного філософсько-релігієзнавчого аналізу українського
кальвінізму як цілісного духовного феномена в системі міжкультурних взаємодій.
Для досягнення поставленої мети слід розв’язати такі завдання:
– розкрити періодизацію трансформації українського кальвінізму в його
інституційних здійсненнях;
– означити параметри, їхній характер і ступінь впливу на трансформацію
українського кальвінізму через призму релігійно-духовного і
національного буття;
– дослідити особливості міжкультурних взаємодій у проекції українського
кальвінізму;
– виявити екуменічні тенденції в українському кальвінізмі;
– з’ясувати смислотворні інтенції українського кальвінізму як статичної й
динамічної релігійної системи;
– здійснити компаративний аналіз функціонування Української євангельсько
-реформованої церкви і Закарпатської реформатської церкви. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ І. РЕФОРМАТСТВО В УКРАЇНІ ЯК ОБ’ЄКТ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО
ДОСЛІДЖЕННЯ....................................................................................................13
РОЗДІЛ ІІ. КАЛЬВІНІЗМ У СТАНОВЛЕННІ ДУХОВНОСТІ
ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО І УКРАЇНСЬКОГО СОЦІУМУ: СОЦІАЛЬНО-
ІСТОРИЧНИЙ І КУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ………………………..............39
2.1. Ірраціональна буттєвість кальвінізму у проекції соціально-
історичних реалій релігійної духовності......................................39
2.2. Просвітницька спрямованість раннього кальвінізму:
український культурний поступ....................................................78
2
2
2.3. Догматична сталість принципу Sola Scriptura (тільки Письмо) в
системі кальвіністського богослов’я та його культурне втілення
..........................................................................................102
РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ РЕФОРМАТСЬКОГО ВІРОВЧЕННЯ ТА
ПРАКСЕОЛОГІЇ: ФІЛОСОФСЬКО-РЕЛІГІЄЗНАВЧИЙ АНАЛІЗ................119
3.1. Концептуальність реформатського віросповідання в
антропологічному вимірі ............................................................119
3.2. Сутність і наслідки діяльності Української євангельсько-
реформованої церкви та Закарпатської реформатської церкви
через призму праксеологічного дослідження.............................144
ВИСНОВКИ.........................................................................................................160
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................166
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|