Володимир Старжець » Методика використання формувального оцінювання на уроках історії.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Методика використання формувального оцінювання на уроках історії.
Стаття
|
|
|
Написано: |
2023 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
20.09.2023 |
|
Твір змінено: |
20.09.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.6 МБ)
|
|
Опис: |
У статті розглянуто та визначено сутність формувального оцінювання, особливості його застосування на уроках громадянської та історичної освітньої галузі. Проаналізовано новий вид оцінювання як дієвий засіб визначення навчальних результатів учнів в умовах компетентнісного навчання. Метою дослідження є спроба концептуального аналізу впровадження формувального оцінювання в шкільний навчальний процес, опис методичних підходів щодо використання прийомів формувального оцінювання на уроках історії в закладах загальної середньої освіти.
Старжець В. І. Методика використання формувального оцінювання на уроках історії. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького ДПУ ім. І. Франка. 2023. Вип. 64. Том 2. С. 317–322. (Категорія «Б»). DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/64-2-50 |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|