Володимир Старжець » Методика використання формувального оцінювання на уроках історії.
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Методика використання формувального оцінювання на уроках історії.

Стаття
Написано: 2023 року
Розділ: Навчальна
Твір додано: 20.09.2023
Твір змінено: 20.09.2023
Завантажити: pdf див. (2.6 МБ)
Опис: У статті розглянуто та визначено сутність формувального оцінювання, особливості його застосування на уроках громадянської та історичної освітньої галузі. Проаналізовано новий вид оцінювання як дієвий засіб визначення навчальних результатів учнів в умовах компетентнісного навчання. Метою дослідження є спроба концептуального аналізу впровадження формувального оцінювання в шкільний навчальний процес, опис методичних підходів щодо використання прийомів формувального оцінювання на уроках історії в закладах загальної середньої освіти.

Старжець В. І. Методика використання формувального оцінювання на уроках історії. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького ДПУ ім. І. Франка. 2023. Вип. 64. Том 2. С. 317–322. (Категорія «Б»). DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/64-2-50
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.