Станіслав Кульчицький » Історія України (профільний рівень). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Історія України (профільний рівень). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Підручник
|
|
|
Написано: |
2019 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
18.09.2022 |
|
Твір змінено: |
20.09.2022 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(24.1 МБ)
|
|
Опис: |
Власов В. С.
Історія України (профільний рівень) : підручник для
11 класу закладів загальної середньої освіти / В. С. Власов,
С. В. Кульчицький. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 288 с.
ISBN 978-966-945-072-2
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Розділ І. УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД (1945–1955)
1–2. Вихід УРСР на міжнародну арену . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
3–4. Депортації українців. Національно-визвольний рух . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
5–6. Завершення радянізації західних областей УРСР . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
7–8. Економічне та суспільно-політичне життя . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
9–10. Культура повоєнних років . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
11–12. Повсякденне життя. Практичне заняття № 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
Розділ IІ. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ (1956–1964)
13–14. Суспільно-політичне становище республіки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
15–16. Стан промисловості та сільського господарства.
Соціальна політика за доби «відлиги» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
17–18. Народження опозиційного руху . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
19–20. Феномен українського шістдесятництва. Практичне заняття № 2 . . 100
21–22. Наука, освіта, література та мистецтво . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
Розділ ІІI. УКРАЇНА В ПЕРІОД СИСТЕМНОЇ КРИЗИ
РАДЯНСЬКОГО ЛАДУ (1965–1984)
23–24. Суспільно-політичне життя. Міжнародне становище . . . . . . . . . . . . . . . 117
25–26. Опозиційний рух . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
27–28. Українські дисиденти – виклик системі. Практичне заняття № 3 . . . 136
29–30. Наростання економічної кризи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
31–32. Освіта, наука, література та мистецтво . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155
Розділ ІV. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ (1985–1991)
33–34. Початок «перебудови» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 164
35–36. Соціально-економічне становище . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 173
37–38. Зростання суспільно-політичної активності громадян . . . . . . . . . . . . . . 182
39–40. Суверенізація УРСР . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 191
41–42. Утвердження незалежності України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 199
Розділ V. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ
ДЕРЖАВИ (1992–2013)
43–46. Державотворчі процеси та стан економіки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209
47–48. Міжнародні відносини України. Помаранчева революція . . . . . . . . . . . 221
49–50. Суспільно-політичне життя України у 2005–2013 рр. . . . . . . . . . . . . . . . 232
Розділ VI. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ (з 2014 р.)
51–52. Революція Гідності 2013–2014 рр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 240
53–54. Збройна агресія Російської Федерації проти України . . . . . . . . . . . . . . . 250
55–56. Суспільно-політичне і соціально-економічне становище
України в умовах «гібридної війни». Релігійне життя . . . . . . . . . . . . . . . 260
57–58. Культура, освіта, наука . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 269
СЛОВНИК ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 280
ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 284
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|