Олександр Солецький » Валерій Шевчук - дослідник та інтерпретатор українського літературного бароко
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Валерій Шевчук - дослідник та інтерпретатор українського літературного бароко
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
21.05.2025 |
|
Твір змінено: |
21.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації – з’ясувати специфіку впливів барокових текстів і
контекстів, поетико-риторичних та філософсько-етичних систем на творчий
метод, моделювання художніх образів, жанрових структур, на авторський
стиль прози Валерія Шевчука.
Досягнення цієї мети передбачає вирішення таких завдань :
• визначити іманентні дослідницькі риси Валерія Шевчука та
з’ясувати їхнє місце серед праць, присвячених літературі й культурі XVI –
XVIII століть;
• простежити характер проявлень „пам’яті тексту” у творчому
процесі автора;
• дослідити специфіку взаємоперехідності наукового та
художнього дискурсів у творчості Валерія Шевчука, розкрити форми їх
комунікації;
8
• окреслити межі трансформацій та модифікацій барокових тем,
мотивів, образів, жанрів у прозі Валерія Шевчука;
• осмислити функції філософсько-релігійних та морально-етичних
постулатів бароко в емоційно-інтелектуальній, ідейній спрямованості творів
Валерія Шевчука. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ …………………………………………………………………………3
Розділ I. Валерій Шевчук – дослідник української
літератури XVI-XVIII століть
1.1. Історіографічна модель Валерія Шевчука………………………….12
1.2. Типологічні ознаки українського бароко. Періодизація………......30
1.3. Принцип „універсальності” барокових форм в інтерпретації
Валерія Шевчука……………………………………………………………46
1.4. Багатомовність літератури українського бароко…………………..54
Розділ II. Художня модель інтерпретації бароко
2.1. „Пам’ять тексту” в літературознавчих концепціях XX століття…64
2.2. „Пам’ять культури” як чинник автокомунікації „я-письменника” та
„я-дослідника”………………………………………………………………76
2.3. Міфологізація бароко: архетипні форми інтерпретації…………...99
Розділ III. „Пам’ять жанру”: барокові форми в художніх
структурах Валерія Шевчука
3.1. Модифікації барокових жанрів……………………………………137
3.2. Барокова емблема як основа внутрішньої форми текстів Валерія
Шевчука…………………………………………………………………….150
Висновки…………………………………………………………………..175
Список використаної літератури……………………………………….181
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|