Леся Смирна » Століття нонконформізму в українському візуальному мистецтві 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Століття нонконформізму в українському візуальному мистецтві
                
        
        
        Праця 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2017 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            28.06.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            01.07.2019 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (24.8 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Смирна Л. В.  
Століття нонконформізму в українському візуальному мистецтві: Монографія / Ін-т проблем сучасного мистецтва НАМ України. — Київ: «Видавництво «Фенікс», 2017. — 480 с.: іл. 
 
ISBN 978-966-136-449-2 
 
 
Монографія присвячена українському нонконформізму у візуальному мистецтві — культурно-політичному  
явищу, що постало у 20-х роках XX століття як спротив тоталітарній системі і її наріжному методу у культурі —  
соцреалізму. Праця знайомить читача зі світоглядними й філософськими засадами нонконформізму, художньо- 
естетичними стратегіями митців, становленням мистецьких тенденцій та осередків, а також окреслює хроноло- 
гічні та територіальні межі цього явища. Мистецький нонконформізм, на думку дослідниці, спостерігається і за  
наших часів, коли комерціалізація, корпоративні замовлення, глобалізаційність образотворення постають на  
загрозливий «міф» у вимірі національного стилю та національної самоідентифікації. 
Видання адресоване мистецтвознавцям, культурологам, а також широкому колу читачів, які цікавляться  
 історією українського мистецтва. | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     Олександр ФЕДОРУК. Нонконформізм  
як вибір мистецької свободи ....................................................................... 7 
Андрій ПУЧКОВ. Надсвітла темрява історико-культурної 
емблематичності мистецтва: Три розмисли замість передмови ......12  
ПЕРЕДНЄ СЛОВО ........................................................................................... 19 
ПРИРОДА ....................................................................................................28 
Термін та явище ........................................................................................... 31 
Світовий нонконформізм ...........................................................................49 
ДИНАМІКА ...............................................................................................89 
Від «розстріляного відродження» — до «відлиги» ............................. 91 
Класичний нонконформізм .....................................................................135 
Розгерметизація класичного нонконформізму ...................................155 
ХРОНОЛОГІЯ .........................................................................................195 
Протононконформізм 1926–1940-х і прояви «суворого стилю» ....197 
«Національна форма» та «сучасний стиль» 1960-х ...........................229 
«Стиль з половиною»: 1970-і — початок 1980-х ..................................257 
Палімпсест національного: 1980-і — початок 1990-х ........................277 
Український постнонконформізм ..........................................................301 
ГЕОГРАФІЯ ................................................................................................321 
Симультанність київської школи ...........................................................323 
Львівський модернізм та ужгородський традиціоналізм ................377 
Харківський конструктив і одеське порто-франко  ........................... 411 
ПІСЛЯСЛОВО .................................................................................................445 
Тезаурус ............................................................................................................449 
The Centennial Of The Ukrainian Nonconformism ..................................459 
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |