Марія Січка » Діяльність київських мистецтвознавців у 1920–1930-ті роки: соціально-культурний аспект
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Діяльність київських мистецтвознавців у 1920–1930-ті роки: соціально-культурний аспект
Стаття
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
07.12.2017 |
|
Твір змінено: |
07.12.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – дослідження внеску київських мистецтвознавців у
розбудову української науки в контексті соціально-культурних процесів 1920–
1930-х рр. у радянській Україні.
Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження:
1. Проаналізувати історіографію, джерела та обґрунтувати методи
дослідження.
2. Дослідити становлення та діяльність мистецтвознавчих інституцій, що
входили до структури наукових установ.
3. Встановити внесок київських істориків мистецтва в наукову роботу музеїв
та пам’яткоохоронних організацій.
4. Визначити основні напрями діяльності мистецтвознавців Києва та її
значення для української науки і культури. 5. Показати участь мистецтвознавців у збереженні культурної спадщини.
6. З’ясувати вплив політико-ідеологічних умов в УСРР на розвиток та
інституціоналізацію мистецтвознавчих студій.
7. Розкрити зміст політичних репресій щодо київських мистецтвознавців. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Перелік умовних скорочень …………………………………………………………. 3
Вступ …………………………………………………………………………………. 6
Розділ 1. Історіографія, джерела та методи дослідження
1.1. Стан наукової розробки теми ………………………………………………….. 10
1.2. Джерела дослідження ………………………………………………………….. 21
1.3. Методи та основні поняття ……………………………………………………. 30
Розділ 2. Становлення і розвиток мистецтвознавчих структур у Києві
2.1. Формування дослідницьких установ з історії мистецтва ……………………. 37
2.2. Мистецтвознавчі студії у київських музеях ………………………………….. 70
Розділ 3. Основні напрями діяльності київських науковців у галузі
мистецтвознавства
3.1. Дослідницька та видавнича діяльність ………………………………………... 96
3.2. Пам’яткоохоронна та музейна робота ……………………………………….. 125
Розділ 4. Вплив радянської політичної системи на мистецтвознавців Києва
4.1. Ідеологізація наукової творчості істориків мистецтва ……………………… 141
4.2. Репресивна політика радянської влади щодо мистецтвознавців …………... 162
Висновки ……………………………………………………………………………. 187
Список використаних джерел і літератури ………………………………………. 191
Додатки ……………………………………………………………………………... 241
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|