Алла Шишкова » Метафізичний дискурс у поетичній творчості Юрія Липи
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Метафізичний дискурс у поетичній творчості Юрія Липи
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
31.10.2024 |
|
Твір змінено: |
31.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційної роботи – виявити й системно проаналізувати компоненти
метафізичної поезії Ю.Липи.
Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
- з’ясувати системотвірні чинники філософсько-естетичної концепції Ю.Липи;
- означити шляхи й динаміку художньої еволюції митця, охарактеризувати
своєрідність його поетичного стилю;
- розглянути українську метафізичну лірику в діахронному та синхронному
зрізах;
- висвітлити іманентні риси метафізичних творів Ю.Липи в контексті української
барокової традиції; 7
- дослідити й детально описати домінантні універсалії метафізичної лірики митця
(Бог, Віра, Вічність, Час, Смерть, Любов), з’ясувати шляхи їх авторської
трансформації в творчій практиці поета;
- визначити естетичну функцію бінарних опозицій як сутнісних складових
поетичної моделі світоустрою у віршах Ю.Липи;
- виявити й охарактеризувати формальні чинники структурування метафізичних
текстів митця;
- дослідити художні особливості метафізичної поезії Ю.Липи в літературному
контексті сучасної йому доби. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………………………3-9
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМИ НАУКОВОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТВОРЧОЇ
СПАДЩИНИ ЮРІЯ ЛИПИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ……………………10-29
РОЗДІЛ 2. ІНДИВІДУАЛЬНА МОДЕЛЬ ХУДОЖНЬОГО
СВІТУ ПОЕТА………………………………………………………………..30-73
2.1. Світоглядно-естетичні засади творчості……………………………………...30-48
2.2. Синкретизм художнього стилю……………………………………………….49-73
РОЗДІЛ 3. ХУДОЖНЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ МЕТАФІЗИЧНИХ
УНІВЕРСАЛІЙ У ПОЕЗІЇ Ю.ЛИПИ……………………………………....74-194
3.1. Метафізичні універсалії як об’єкт літературознавчих досліджень………....74-87
3.2. Ідея богоцентричності світу………………………………………………….88-124
3.3. Сакралізація часових візій…………………………………………………..124-144
3.4. Концепт смерті як смислообраз барокової культурної свідомості…….....144-165
3.5. Любов як гуманізуюча духовна сила…………………………………….....166-193
ВИСНОВКИ…………………………………………………….…….….………194-199
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..200-221
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|